Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark priser

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sende breve på over 2000g :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der kender en god og billig løsning? :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:
Er der andre, der kender en god og billig løsning? :-)

Så skal du sende nogle flere pakker, så du kan få en ordentlig aftale med PostDK. Alternativt kan du høre GLS, men jeg tror volumen er for lav til, at de vil være med.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg sender med Maxibreve B-post i første omgang, og så må jeg lave en aftale med Post DK, når jeg får et ordentligt salg.

Lyder dette tåbeligt?

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:

Jeg tror jeg sender med Maxibreve B-post i første omgang, og så må jeg lave en aftale med Post DK, når jeg får et ordentligt salg.

Lyder dette tåbeligt?

Det kommer jo helt an på værdien af dine pakker og hvorvidt dine kunder ikke har noget imod at vente lidt længere på, at pakken kommer frem.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved af gode grunde ikke, hvorvidt kunderne gider at vente ekstra. Fragtpriserne vil dog blive skyhøje, hvis det skal være med a-post, hvilket også vil gå meget ud over kunderne.

Mine pakker vil have en værdi af 250-500kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg evt. tilbyde både A- og B-breve på min webshop? Så kan man selv bestemme, om man vil betale mere for hurtigere levering?

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt, men der er jo ikke mange kr. i forskel. Med mindre dine varer er af meget lav værdi, ville jeg bare sende som A-post.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) Er der nogen der ved om det er muligt at få muligheden for at sende maxibreve billigere, hvis man sender 3500-5000 Maxebreve ud om året ? :-)

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine varer har en værdi (købspris) på 250-500kr og en vægt på 1-2kg. Vil A-post så være at foretrække, selvom det koster ~10kr. mere?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)