Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark priser

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kan simpelthen ikke finde priserne for erhvervspakker med Post DK nogen steder? Jeg kan ikke få oplyst priserne af dem, eftersom jeg endnu ikke har fået tilladelse af statsforvaltningen til at søge om CVR.

Er der nogen af jer, der kan fortælle mig om deres priser?

Jeg skal sende pakker med vægten 750-3000g, jeg regner med at sende ~20 pakker om måneden, og det skal være med omdeling.

Mvh.

Kasper 

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Priserne for erhvervspakker varigere meget fra virksomhed til virksomhed alt efter hvor mange pakker der bliver sendt om året.

Et prisbud for dig vil nok ligge fra 60 - 90 kr. pr pakke at sende.

Jeg håber at det var svar nok på dit spørgsmål.

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Prisen vil variere efter efter hvad, og hvor meget, du sender.

Du skal blot kontakte Post DK Erhverv for at få et tilbud på Erhvervsforsendelser.

Når du har fået lavet en aftale med Post Danmark kunne det være en ide at overveje hvordan du får automatiseret dine forsendelser.

Sig til hvis du har brug for yderligere info. Vi har en generelt god dialog med Post DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to!

Mange af mine pakker vil kunne sendes som maxibreve, så det er relativt få, der skal sendes som "rigtige" pakker. Ændrer dette noget? 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:
Mange af mine pakker vil kunne sendes som maxibreve, så det er relativt få, der skal sendes som "rigtige" pakker. Ændrer dette noget? 

Hej Kasper

Det kommer an på, hvordan du sender brevene. Hvis du bruger frankeringsmaskine eller PP-påtryk, tror jeg godt, det vil kunne betale sig for dig. 

Du kan selv tjekke priser her

Jeg er ikke sikker på, at du kan sende Erhvervspakker, når du ikke har CVR, men du må prøve at tage kontakt til Post Danmark

Med Venlig Hilsen

Søren M. Nielsen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:
Jeg skal sende pakker med vægten 750-3000g, jeg regner med at sende ~20 pakker om måneden, og det skal være med omdeling.

Du kan bare bruge den her side = http://www.guloggratis.dk/gporto 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok også dyrt med 68 kr. inkl. omdeling. Kender du til andre, billigere løsninger?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kasperroedbro:
Det er godt nok også dyrt med 68 kr. inkl. omdeling. Kender du til andre, billigere løsninger?

Ja hvis du hopper på din Cykel og selv leverer dem Big Smile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé :-D

Ej, men der er da ingen, der gider betale 68kr. I porto - og jeg er ikke villig til at tage et mega tab på porto. Det har jeg simpelthen ikkr råd til. Dette er vist skruen unden ende...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kasperroedbro:
Ej, men der er da ingen, der gider betale 68kr. I porto - og jeg er ikke villig til at tage et mega tab på porto. Det har jeg simpelthen ikkr råd til. Dette er vist skruen unden ende...

Hvis du ikke kan få dine kunder til at betale 68kr i Pakke Porto kan du jo vælge at sende det som brev. Og hvis de så heller ikke vil betale for det, er det enten det forkerte du sælger eller de forkerte kunder du har.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)