Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har glemt gigahost support email og kan ikke nå deres hjemmeside fra udlandet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan hjælpe mig en smule, så ville jeg være glad...

Jeg sidder i Thailand og kan ikke åbne de sider jeg har hos gigahost, hverken på web eller tilgå dem via ftp...

Santidigt kan jeg heller ikke få adgang til gigahosts hjemmeside, mit kontrolpanel og ej heller finde deres support email adresse.

Og på mail siden fúngerer webmail, men mit mailprogram modtager ikke mails, så der er et eller andet helt galt et eller andet sted, men jeg kan ikke finde en løsning herfra.

Så jeg formoder deres system er nede, men det kunne jo også have at gøre med at jeg sidder hernede, så jeg ville sætte pris på hvis en eller ville tjekke at deres domæne fungerer, og hvis det gør, give mig en emailadresse på support.

Al info i måtte have ville være skønt, da det er lidt frustrerende ikke at kunne få mails, eller indtægt fra mine sider ikke mindst, og heller ikke kunne komme i kontakt med dem.

På forhånd tak.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg tror du har ret i at deres server er nede, for jeg kan heller ikke komme ind på siden :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres side virker fint fra Danmark. Tror mere det er et lokalt problem Deres mail: info@gigahost.dk

Edit: En bekendt har også et site hos gigahost, og hans virker fint.. Så måske det bare er en enkel server hos gigahost?

Edit2: janno.dk virker fint hvis det er dit site du snakker om? Kan se DNS'en er hos gigahost.. hypnose1.dk er hos surftown så det er nok det først link det drejer sig om?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt forvirrende at den ene siger det virker, og den anden at det ikke gør, men ok, det virker nogen steder må være konklusionen.

Ja, janno.dk er et af mine domæner hos gigahost.

Dejligt med dem mail adresse, vil skrive til dem og se hvad jeg kan finde ud af.

Tusinde tak for hjælp

p.s. fik lige nu svar på en mail jeg sendte i håbet om at have den rigtige mailadresse...

De skriver at det er fikset, men de javde sporadiske problemer, her er de dog konstante. (stadigvæk)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at runde den her af, så var det et reboot med en ny dynamisk ip der skabte problemet, IP'en er tydeligvis blokeret hos dem, rebootede igen, og nu funker alt normalt.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)