Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et tilbud på amino

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

bacardil:
Men det er vel lige gammelt om det er en alm. bruger eller en plus der svarer.
helt enig - jeg skrev netop - uanset om det er en plus eller ikke plus der svarer. Jeg vil nok mene at både 1 og 3 mdr er gamle tråde hvis de har ligget den tid. Så skal de ikke genoplives bare fordi nogen lige skal af med et tilbud

Man ser nye medlemmer trawle gamle tråde igennem og tilbyde deres program til alle der bare har været i nærheden af behovet. Sågar man man opleve tråde hvor en mand i oktober 2012 skriver at han er bagud med moms indberetningen for 2 kvartal 2012 og det brænder - og så dukker en venlig hjælp op i januar 2014 for at reklamere for ny bogholder virksomhed -

Nå de er jo ikke så almindelige - alt efter indhold vil jeg mene, at efter en måned har de fleste løst deres problem, hvis tråden har ligget død al den tid - men ja alt efter indhold så selvklart kan der være grund til at genoplive - helst med generelt svar og ikke kun et rent tilbud eller "kontakt mig lige i PB"

vh

Jeg er tildels enig, det er også fint hvis de siger at tråde over en måned skal man ikke svarer på, men problemet er at den blev ikke slettet grundet alder, men grundet fordi man ikke er plus.

Det er som udgangspunkt også fint at amino vil tjene penge og det kun er plusser der må spamme gamle indlæg, men der burde uanset hvad ligge en regel så man ved hvor fejlen man har begået er henne.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Det er som udgangspunkt også fint at amino vil tjene penge og det kun er plusser der må spamme gamle indlæg, men der burde uanset hvad ligge en regel så man ved hvor fejlen man har begået er henne.

Amino Plus medlemmer må heller ikke spamme gamle indlæg, hvilket de færreste Plus medlemmer i øvrigt gør.
Det behøver de jo heller ikke, for de kan helt legitimt oprette egne tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

bacardil:
Det er som udgangspunkt også fint at amino vil tjene penge og det kun er plusser der må spamme gamle indlæg, men der burde uanset hvad ligge en regel så man ved hvor fejlen man har begået er henne.

Amino Plus medlemmer må heller ikke spamme gamle indlæg, hvilket de færreste Plus medlemmer i øvrigt gør.
Det behøver de jo heller ikke, for de kan helt legitimt oprette egne tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Okay, men beskeden der kom var følgende.

"
Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der 

kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer.

Så bliv Amino Plus medlem i dag og få vist dit tilbud til alle medlemmerne med det samme:
http://www.amino.dk/plus

"

Det ligner da at grunden ikke er alder, men grundet manglende plus medlemskab.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:
Det ligner da at grunden ikke er alder, men grundet manglende plus medlemskab.

Teksten, du modtog, er en autogenereret tekst.

Autogenerede tekster letter arbejdet for vi moderatorer, så vi kan foretage mere moderation på mindre tid. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)