Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et tilbud på amino

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet i tvivl grundet et slettet indlæg og kan ikke skrive til admin af en eller anden grund, så nu spørg jeg åbent.

Hvis en person spørg om et tilbud, det kan være i tilbud eller andet sted, er det så kun plus der må skrive et svar til denne amino bruger? For umiddelbart læser jeg det somom, at det kun er plus der må oprette tilbud til andre, men kan ikke læse at man ikke må give andre der spørg et tilbud?

Ligeledes må man sige at hvis det er tilfældet at kun plus må give en der spørg om et tilbud et svar, så skal der slettes pænt mange indlæg i "jeg søger et tilbud" kategorien :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så godt indlægget, og forstår ikke hvorfor det er slettet. Tror heller ikke det er "forbudt" at foreslå sin egen virksomhed til en der spørger, men mon ikke der var et par superbrugere eller en moderator der læste tråden forkert og fjernede den. 

Til en anden gang kan du sende en PM for at være sikker på at det kommer frem ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Hvis en person spørg om et tilbud, det kan være i tilbud eller andet sted, er det så kun plus der må skrive et svar til denne amino bruger? For umiddelbart læser jeg det somom, at det kun er plus der må oprette tilbud til andre, men kan ikke læse at man ikke må give andre der spørg et tilbud?

Det er, som du ved, meget let at finde et mange måneder gammelt indlæg, hvor nogen efterspørger et produkt eller en ydelse, som man selv tilbyder. 

Men.. "Jeg søger et tilbud fra dig" er ikke en gyldig omvej for ikke-PLUS medlemmer til at poste tilbud.

Vi ser det tit misforstået, så dit indlæg er en god lejlighed for os moderatorer til lige at konkretisere det. :-)

Håber det opklarer eventuelle uklarheder.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

M:

Til en anden gang kan du sende en PM for at være sikker på at det kommer frem ;-)

Tak for svaret!
Prøvede faktisk først at skrive direkte til moderator, men kunne ikke trykke på PB, så skrev her i stedet for..
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor gammel må et indlæg være før det er for gammelt, syntes ikke det indlæg jeg stødte på var sønderlig gammelt, men det er jo rart at vide hvor grænsen går.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

M:

Til en anden gang kan du sende en PM for at være sikker på at det kommer frem ;-)

Tak for svaret!
Prøvede faktisk først at skrive direkte til moderator, men kunne ikke trykke på PB, så skrev her i stedet for..

Jeg mente - Du kan skrive til brugeren med indlægget næste gang. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M:
Jeg mente - Du kan skrive til brugeren med indlægget næste gang. 
unægteligt korrekt. men også der - hvis det er en 6 mdr gammel tråd, så ville jeg som bruger føle mig noget spammet hvis en Amino pludseligt kom med tilbud (plus eller ej). Tilbud skal man efter min mening holde ganske langt borte fra døde tråde og det vil jeg mene ret hurtigt er synligt, om de er afgået ved en stille død Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

M:
Jeg mente - Du kan skrive til brugeren med indlægget næste gang. 
unægteligt korrekt. men også der - hvis det er en 6 mdr gammel tråd, så ville jeg som bruger føle mig noget spammet hvis en Amino pludseligt kom med tilbud (plus eller ej). Tilbud skal man efter min mening holde ganske langt borte fra døde tråde og det vil jeg mene ret hurtigt er synligt, om de er afgået ved en stille død Smile

vh

Jeg fik ikke fat i at det var et gammelt indlæg som han havde svaret på, jeg så det heller ikke da jeg så tråden på forsiden. I så fald så er jeg enig med dig. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

M:
Jeg mente - Du kan skrive til brugeren med indlægget næste gang. 
unægteligt korrekt. men også der - hvis det er en 6 mdr gammel tråd, så ville jeg som bruger føle mig noget spammet hvis en Amino pludseligt kom med tilbud (plus eller ej). Tilbud skal man efter min mening holde ganske langt borte fra døde tråde og det vil jeg mene ret hurtigt er synligt, om de er afgået ved en stille død Smile

vh

Men det er vel lige gammelt om det er en alm. bruger eller en plus der svarer.

Og hvis et indlæg har købt med tilbud så er jeg enig, men er det en trås der aldrig har fået svar, så er det ikke sikkert det er relevant, måske er det, men der ligger vel en regel om hvor gamle tråde man ikke svarer på er det efter 1 måned eller 3 måneder?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
Men det er vel lige gammelt om det er en alm. bruger eller en plus der svarer.
helt enig - jeg skrev netop - uanset om det er en plus eller ikke plus der svarer. Jeg vil nok mene at både 1 og 3 mdr er gamle tråde hvis de har ligget den tid. Så skal de ikke genoplives bare fordi nogen lige skal af med et tilbud

Man ser nye medlemmer trawle gamle tråde igennem og tilbyde deres program til alle der bare har været i nærheden af behovet. Sågar man man opleve tråde hvor en mand i oktober 2012 skriver at han er bagud med moms indberetningen for 2 kvartal 2012 og det brænder - og så dukker en venlig hjælp op i januar 2014 for at reklamere for ny bogholder virksomhed -

Nå de er jo ikke så almindelige - alt efter indhold vil jeg mene, at efter en måned har de fleste løst deres problem, hvis tråden har ligget død al den tid - men ja alt efter indhold så selvklart kan der være grund til at genoplive - helst med generelt svar og ikke kun et rent tilbud eller "kontakt mig lige i PB"

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)