Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opbygning af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

Ved i kom det kan lade sig gøre at lave en hjemmeside der både kan fungere som webshop, blog hvor jeg løbende selv kan sætte nyheder og billeder ind, samt en chat funktion? Hvilken vil i anbefale, når man er grøn??

Hilsen Mette_S

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Det er en krævende opgave. Hvis du ikke interesserer dig for teknik, kan jeg anbefale, at du leder efter en samarbejdspartner.

Hvis du selv vil ud og rode, har jeg hørt, at der er mange der anbefaler WordPress til nybegyndere. Du kan sandsynligvis også komme i land med et af de mange webshop systemer.

Som Drupal Fanboy, vil jeg selvfølgelig anbefale Drupal.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan lade sig gøre !

Jeg er også helt grøn på det der med hjemmesider, men jeg knokler bare på 'learn by doing' - så hvis pengene ikke er de største (altså så du ikke kan betale dig fra det - det kan jeg ihvertfald ikke), så bare på med handskerne, før eller siden ser du et ord du kan kende, og så køre det ;)

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe. Hvilken platform bruger du til at opbygge din hjemmeside? Og er noget man kan læse sig frem til hen af vejen. Jeg vil egentlig gerne have en forside hvor jeg kan blogge lidt, og lægge billeder ind af nye produkter og så skal man kunne klikke ind på en side hvor man kan købe mine produktet. Hvor lang tid har du brugt på at opbygge din side :) vh Mette

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er relativt nemt at gå til og læringskurven er ikke så stejl.

Der er plugins der kan håndtere det meste og du vil sagtens kunne få alt det du søger.

Youtube dig lidt frem og kast dig ud i det,
HUSK at lave en backup når du har lavet noget brugbart!

God dag, 

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Det er helt klart muligt. Det er bare om at kaste sig ud i det. Som de andre skriver, er WordPress et super godt system, og jeg vil klart anbefale dig at lave en hjemmeside med det system.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at lave det selv. men med de priser den slags bliver udbudt til herinde ville jeg ikke engang overveje at begynde at læse op på det, det kræver altså den del øvelse inden der kommer et bare nogenlunde tilfredsstillende produkt ud af forsøget. Den slags er set udbudt herinde til få tusinde koner.

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du mest brug for? Webshoppen eller blog siden? Hvis i ønsker at sælge meget skal du bruge et seriøst webshop system. Det får du ikke med et plugin til wordpress. Så heller køre med prestashop eller magento, og kør bloggen på et overdomæne som minbutik.dk/blog 😊

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop har ala blog som standard, men henvendes mest til webshop. Kam du nøjes med en side og smide billeder ind, i mindre scala, så kan du nøjes med prestashop alene 😊

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Det kan det helt sikkert, men det er et stort arbejde og omkostningsfyldt. Min kæreste har lige fået sin web shop færdig, som åbner på torsdag www.hollywooddogs.dk og her har hun både webshop, blog og galleri, hvor kunderne kan oploade billeder.

Min kæreste har fået udviklet sin shop i Joomla.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)