Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusivt tilbud på stærke linkbuilding pakker op til PageRank 5

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere

Vi sælger 10 linkbuilding pakker fra pr3-pr5 til 3000, der indeholder 20 artikler fordelt på 20 meget stærke danske domæner.

Derudover sælger vi ligeledes 10 linkbuilding pakker fra p3-pr5 til 2000, der indeholder 10 artikler fordelt på 10 meget stærke danske domæner.

Salget kommer fra vores private netværk, der aldrig vil blive åbnet til offentligheden igen, dette er et begrænset tilbud.

Artiklerne bliver skrevet af os selv, så du er sikret høj kvalitet.

Pakkerne er først til mølle, og der vil ikke blive solgt flere linkbuilding pakker,

da det skal forblive et sikkert og stærkt netværk.

Der sælges kun, da et af vores projekter har brug for lidt kapital.

Disse linkbuilding pakker hjælper dig frem i Google, og sikrer din forretning den bedste søgeoptimering.

Dette er meget stærke links og resultaterne herunder, taler for sig selv.

Så ønsker du et boost af din online forretning, så send en email til:

andreasfog0@gmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas

Velkommen til Amino - og tillykke med dit første indlæg :)

Husk at man skal være plus-medlem for at give andre Amino-brugere tilbud herinde.

Jeg ved ikke så meget om seo, men jeg prøver da at lære lidt her og der. Jeg synes bestemt at de seneste tendenser er at pagerank bliver mindre og mindre vigtige. Derimod er relevans vigtigt. Dvs. sælger du hundetøj, så giver det mere mening at få links fra hundegalleri.dk end fra vores-børn.dk.... er dette forkert forstået?

Herudover, så mht. dit konkrete tilbud. Du er ny på Amino og vi kender dig ikke. Derfor vil jeg råde dig til at kigge lidt på jeres hjemmeside. Det er meget sparsomt hvad der er af oplysninger, og noget af det er på engelsk, og så spørger jeg måske dumt, men er i et advokatkontor?? DEr står i hvert fald legalized - lawyyer - legal offices....

Jeg siger det blot fordi at som potentiel kunde, så handler seo-køb for mit vedkommende i højeste grade om tryghed - og den giver du/i mig ikke Sad

Mvh

Morten

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dit konstruktive indlæg.

Det er en fejl at vores hjemmeside har været tilgængelig, da den er ved at blive designet og sat op.

Dette er links fra private blogs, der er blevet brugt til vores affiliate sider og webshops vi er tilknyttede. Vi har kun skabt gode resultater, og der er mange flere grafer hvor de kommer fra, som vi med glæde vil sende hvis du er interesseret.

Dette er permanente links, og altså ikke links du skal leje på månedlig basis. Disse links vil selvfølgelig også være online i fremtiden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)