Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg tænkte bare på om der er andre der har det som mig? Jeg plejer at få en masse gode idéer, men har brug for sparring og nogle der har andre egenskaber som kan føre idéer ud i livet? 

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Asif

Hvad søger du sparring i forhold til - Vil du starte egen virksomhed med noget bestemt eller hvordan?

Jeg er selv ved at undersøge muligheden for at starte op selvstændigt - med min egen lille webbutik. Jeg synes Amino er et skønt sted at dele ting og spare med andre. Big Smile

Så fortæl lidt om dig selv.

Vh Mette_S

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asif,

Mette har ret hvad præcis vil du? 

Gode ideer har mange folk. Det er som regel altid omsætningen der er svært især når folk så finder ud af at det ikke er så nemt som de troede. Jeg kan kun anbefale at du når du starter noget op, har en ved din side der har erfaring med det emne ud vil ind i :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Jeg går i samme tanker og mere til :) 

Jeg vil også selv gerne starte en webshop op, jeg har lidt erfaring med e-conomic og det med at føre regnskab. Men min stærkeste side er nok at jeg får en masse idéer til hvordan man kan forbedre omsætning og kreative løsninger til markedsføring. Jeg har jo en markedsføringsøkonomi uddannelse :D 

Hvis du er interesseret i et samarbejde vil jeg meget gerne høre nærmere fra dig ^^ 

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg egentligt mangler er nogen der har erfaring fra det virkelige liv, nogen jeg kan præsentere mine idéer til og implementere dem. 

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Asif.

Mangler du sparring i forhold til hvad du gerne vil sælge i din webshop?

Igen.. åben op herinde i det her forum om hvad du gerne vil sælge. Jeg har selv sparret meget herinde. Jeg har været i tvivl om hvad min butik skulle hedde, og hvordan man kommer i gang helt fra starten af. Og folk herinde har jo hænderne i iværksætteri i hverdagen og er selvstændige eller søger hjælp til det. Hvis det er en samarbejdspartner du konkret søger så lav et oplæg om at du søger det. Ellers spørg løs til de rare mennesker herinde, det er utrolig så meget overskud folk har til at hjælpe os GRØNNE folk med en drøm. 

Du kan jo også sende privat beskeder til folk du snakker med, så du ikke udleverer hele dig selv om din forretning hvis det er?? 

Go dag.

Mette_s

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)