Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg har en affiliate hjemmeside som jeg gerne vil sælge. Siden hedder FangFisken.dk som omhandler fiskeri/lystfiskeri. Siden har partner hos Partner-ads.dk hos fiskegrej.dk.

Siden ligger på 10-20 besøg hver dag og generer sommetider et salg eller to (som regel 2 om måned). Siden kunne bruge en lille SEO hånd og måske noget mere indhold, men ellers er den godt med.

Nu tænker du sikkert "jamen hvorfor sælger du den?". Jeg sælger den fordi jeg lige selv har åbnet en webshop med fiskegrej (HobbyGrej.dk) og kan derfor ikke forsvarer, at siden reklamere til andre webshops.

Vores partner Fiskegrej.dk har før smidt nogle produkter efter os til konkurrencer, og der kunne sagtens være flere på vej.

Så er du frisk på en ny side som er godt med på indholdet, så er det nu du skal slå til.

Bud modtages i PM - Vi starter på 1.500 kr da siden sagtens kan tjene dette hjem.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden sælges stadig dog til et beløb på 3.000 kr, da siden har haft stort fremskridt.

Siden ligger nu på 20-30 besøg om dagen og 76,58% af alt trafikken er organiske besøg.

Lad mig høre fra dig hvis du vil se nogle billeder og noget på besøgende mm.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad omsætter den for om måneden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden står meget stille pt på indtjeningen grundet mistet interrese. Med en smule konverteringsarbejde vil siden være muligt at trække op.

Jeg skriver at vi har fiskegrej.dk, men min nye webshop HobbyGrej.dk tilbyder også partner program på partner-ads så det er muligt med 2 partnere.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen interesseret? Skriv mig en PM.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:
Nu tænker du sikkert "jamen hvorfor sælger du den?". Jeg sælger den fordi jeg lige selv har åbnet en webshop med fiskegrej (HobbyGrej.dk) og kan derfor ikke forsvarer, at siden reklamere til andre webshops.

Hvorfor så ikke bare henvise til din egen webshop uden affiliate links? Ved at sælge siden sørger du jo bare for, at en potentiel køber bliver ved med at generere leads til din konkurrent

Alternativt kan du bare 301 redirecte den til HobbyGrej.dk? 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver ingen mening at du vil afhænge en affiliate side, fordi du netop har startet en webshop i samme branche.
Det er da et kæmpe incitament til netop at beholde sit eget affiliate side, og kører al' trafik over på sin webshop. 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

1500 budt.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver ingen mening at du vil afhænge en affiliate side, fordi du netop har startet en webshop i samme branche.
Det er da et kæmpe incitament til netop at beholde sit eget affiliate side, og kører al' trafik over på sin webshop. 

Godt sagt..
tænk dig om inden du tænker at sælge for nogen håndøre..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver, så tilbyder vi selv partner program til vores fiskegrejs webshop og håber derfor, at køberen er frisk på noget samarbejde med vores program.

Derved er tabet af reklamer ikke det størst. Og har simpelthen ikke tiden til, at kører fangfisken videre.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)