Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god programmør!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg skal til i gang med et stort projekt, der vil hjælpe rigtig mange virksomheder, ikke bare i Danmark men måske hele verdenen.

Derfor er jeg på udkig efter en samarbejdspartner, der er god til at programmer hjemmesider!  Jeg leder efter en person, der virkelig vil gå ind i det her projekt, selvom der ikke vil være penge i det fra starten.

 Jeg ved godt jeg ikke kommer med særlig mange informationer omkring projektet, men jeg føler ikke på nuværende tidspunkt at jeg vil offentliggøre idéen.

Hvis du på nogen måde er en smule interesseret i et samarbejde, må du meget gerne kontakte mig og få flere informationer!

markrune4@gmail.com

 

Venlig hilsen

Mark Rune

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om din indbakke allerede er fuld af henvendelser, men.. Hvis ikke den er, ville jeg nok vælge at uddybe lidt mere om projektet. Det kan du gøre på 100 måder, uden at afsløre for meget, eller noget, om din ide.

Jeg er selv programmør, og ud fra din tekst, har jeg ingen ide om jeg skal forvente at lave en lille kontakthjemmeside, eller et 1,5mio kroner website. Dem som rent faktisk kan finde ud af sidstnævnte, vil næppe skrive til dig uden flere detaljer på bordet :) Det virker simpelthen ikke seriøst nok - ikke dermed sagt det ikke er det.

Fortæl gerne en smule om omfanget, forventet tidshorisont, hvad bringer du til bordet, hvad er afkastet på længere sigt, er der investeret noget i det, etc... 

Håber du finder en god partner !

Mvh. Rasmus 

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus:)

Mange tak for din kommentar, det er jeg rigtig glad for!

Jeg ved godt jeg ikke har kommet med særlig mange informationer omkring det her projekt, og grunden til det er fordi jeg ikke rigtig er kommet helt i gang med projektet endnu, da jeg kun er i gang med at undersøge de forskellige muligheder der er.  

Jeg kan godt se, jeg ikke gør det helt nemt for jer, men føler det er en utrolig god idé jeg har derfor er jeg lidt forsigtig med at fortælle alle om den, håber du forstår mig :)

 

For at fortælle lidt mere om det, så er det en hjemmeside der vil kunne hjælpe rigtig mange virksomheder som jeg har skrevet tidligere. Det vil især kunne spare rigtig mange nystartede iværksættere tid og penge. Det vil helt sikkert blive en profitabel virksomhed, der også har gode muligheder for at komme ind på andre markeder!  

Jeg ved desværre ikke så meget om hjemmesider, hvor stort og krævende det skal være. Men den smule viden jeg har omkring det, og en vens viden omkring hjemmesider, vil jeg tro det er en rimelig krævende opgave.


Håber det gjorde det lidt mere interessant, selvom det stadig er lidt fattigt på informationer...

Hvis der er nogen der er en smule interesseret, må de meget gerne skrive en besked til mig for mere information!

 

Venlig hilsen

Mark Rune 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)