Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du noget om energirenoveringer af lokaler?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Mit navn er Anders Tolstrup, jeg er konsulent for et bureau ved navn Social Action. Vi arbejder i øjeblikket for Copenhagen Cleantech Cluster og Københavns Kommune i et "big data" projekt. Under projektet undersøger vi blandt andet hvordan energirevoveringer af bygninger kan gøres smartere.

Derfor vil vi rigtig gerne besøge nogle kontorer, butikker eller andre erhvervsejendomme i København, som enten har renoveret deres lokaler, påtænker at gøre det eller måske helt har droppet tidligere planer om at gøre det. Vi vil gerne dukke op og stille nogle få spørgsmål, omkring hvad det betyder for jeres arbejdsplads at fryse, koge, betaler for mange regninger eller andre faktorer.

Er du eller kender du nogen der er interessante for os at komme i kontakt med. Så skriv eller ring endelig til mig:

Anders Tolstrup Rasmussen

25547993

anders.tolstrup@socialaction.dk

På forhånd tak.

Vh.

Anders

Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hi im a mechanical enginner and i know all the calsulation that you may need for energy saving and renovating building  my danish is basic but i have a mechanical bachelor in mechanical and master in innovation

best regards

anass dayed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)