Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay Business

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg gad godt vide om der er nogen der har erfaringer med Mobilepay Business og om det virker som det skal?
Er der evt. nogle ulemper ved det :)?

mvh,

Junes 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg også godt tænke mig af høre mere omkring :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt: Danske bank har lavet en KÆMPE brøler her ! 

Så smart som Mobilepay privat var, så ubrugeligt er Mobilepay Business ! Det er måske hårde ord, men her kommer årsagen.

1) Man kan ikke SENDE penge til folk. Man kan dog godt RETURNERER et beløb til en afsender, men vel og mærke KUN SAMME beløb som der er modtaget, hvilket er SÆRDELES ufleksibelt, med mindre der er tale om rent salg. Nu er mit område dog udlejning, er der var Mobilepay meget brugbart, ved returnering af depositum og til modregning af forbrugsvarer (f.eks. brændstof), hvilket så desværre slet ikke er muligt mere. (og ja man kunne godt kombinerer mobilepay med kontanter, men det er der ingen kunder der har lyst til, og jeg ønsker heller ikke at ligge inde med kontanter).

Da jeg flere gange er løbet på loftet i Mobilepay privat, blev jeg nødt til at flytte til business versionen, så jeg var glad da det endelig lykkedes at få alle godkendelser i hus (der skal en del ID's og underskrifter til her). Så skuffelsen var stor, da jeg opdagede af menuen SEND penge simpelthen var væk i APP'en.

2) En anden ting som afviger fra privat versionen er at overførts penge jo ryger ind på en DDB konto og ikke ind på en egen valgt konto. Man skal så selv flytte pengende til en anden konto efter behov (kan godt gøres automatisk i den store Mobilepay Business løsning, som koster en smule mere). Heller ikke så smart. 

Jeg ville klart foretrække fleksibilitetet fremfor restriktionerne, og så gerne betale det lidt ekstra det koster. Så måske jeg skal vende tilbage til Swipp.

NB: Jeg har kæmpet lidt i kulissen med DDB for at få dem til at rette op på 'fejlen' men de er ikke særligt lydhører, da det er er tilvalg fra deres side at implementeres det sådan. Så nu prøver jeg her at få lidt Amino medvind. Del del del....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)