Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept for salg af tøj online - kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Aminoer, 

Jeg har et nyt koncept i tankerne for at prøve at revolutionere salg af tøj online. Det er blevet en lidt triviel kutyme at tøj sælges online på samme måde som alt andet på nettet, selvom det sælges forskelligt fra alt andet i butikkerne på gaden.

Min tanke går på at få oplevelsen fra butikken bragt til webshoppen. Giv kunden mulighed for den personlige guide af en stylist når de vælger deres tøj, samt give dem muligheden for at prøve tøjet uden at skulle bruge nogen penge og uden at skulle døje med udgiften ved at skulle sende tøj retur som de alligevel ikke gider bruge. 

Jeg er kommet på et koncept der gerne skulle få brugeren til at føle sig speciel, og gerne skulle booste salget af tøj meget mere end en almindelig webshop i dag gør. 

Hvis noget af det her fanger din interesse, og du har erfaring fra tøj branchen helst fra salg af tøj både online og offline, så vil jeg rigtig gerne i kontakt med dig. Det er et endnu større + hvis du i dag sælger tøj online og er på udgik efter en mere effektiv og anderledes måde at gøre dette.

Jeg ville utrolig gerne uddybe mit koncept i detaljer her, men foretrækker at få det vendt med nogle branche folk før dette sker. Det er ikke ideen der er den svære del men udførelsen af den, alligevel vil jeg ærgre mig grusomt, hvis jeg ikke fik lov til at være med til at udføre den. 

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Mvh

Theis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)