Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste webshopløsning til nystartere?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg og en anden skal til at starte webshop op, og vil derfor høre hvilken webshopløsning i mener er bedst?

Vi er relativ nye på området, og har ikke prøvet at starte webshop før, så det skal være relativt simpelt for os at styre. 

Hvilke udbydere har i selv god erfaring med og kan anbefale?

Tak på forhånd! :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Mallards Design & Development Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de bedste til helt nystartede er Magento, det koster lidt, men til gengæld er der betalings moduler fra diverse betalings-tjenester og den er ret lige til at komme i gang med.

http://magento.com/

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svært men jeg har en ko kontakt som levere komplet webshop 4000 kr SMS 3022 8899 hvis det er

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento og Prestashop ligger vidst meget lige om popularitet, dog har prestashop vundet priser de sidste 3-4 år for mest brugervenlig system.

Findes flere system men kan på ingen måde anbefale dem.
Selv bygger vi i prestashop 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

WooCommerce, Prestashop, Magento, DanDomain, Smartweb etc. er alle rigtigt gode løsninger når man skal starte sin første webshop.

Men det bedste løsning, er efter min mening klart TicTail.com!

Det er der to grunde til, for det første så er TicTail langt det mest brugervenlige system at sætte shoppen op i. Det vil typisk tage en halv til en hel times arbejdstid, for at få en shop i luften, også selvom du aldrig har rodet med e-handel eller web før.

Derudover så er TicTail gratis, ikke noget webhotel, ikke en grafiker eller udvikler der skal betales, det er gratis.

Efter min mening er TicTail, så nemt og billigt, at alle der overvejer at starte en webshop, bør starte der. Også selvom de senere vil skifte til en anden platform.

Det skal siges, at jeg ikke har nogle interesser i TicTail, andet end jeg godt kunne tænke mig at konkurrerer med dem i fremtiden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

WooCommerce, Prestashop, Magento, DanDomain, Smartweb etc. er alle rigtigt gode løsninger når man skal starte sin første webshop.

Men det bedste løsning, er efter min mening klart TicTail.com!

Det er der to grunde til, for det første så er TicTail langt det mest brugervenlige system at sætte shoppen op i. Det vil typisk tage en halv til en hel times arbejdstid, for at få en shop i luften, også selvom du aldrig har rodet med e-handel eller web før.

Derudover så er TicTail gratis, ikke noget webhotel, ikke en grafiker eller udvikler der skal betales, det er gratis.

Efter min mening er TicTail, så nemt og billigt, at alle der overvejer at starte en webshop, bør starte der. Også selvom de senere vil skifte til en anden platform.

Det skal siges, at jeg ikke har nogle interesser i TicTail, andet end jeg godt kunne tænke mig at konkurrerer med dem i fremtiden.

Altså en gratis og meget dyr løsning?
kan dælme blive en dyr fornøjelse
https://tictail.com/apps/ 

 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange produkter?

Krav til gateways?

Har I en social media strategi som kunne påvirke CMS valg?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Altså en gratis og meget dyr løsning?

Hvor ser du det dyre i den løsning?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. Nielsen:

Firmaconnect.net:

Altså en gratis og meget dyr løsning?

Hvor ser du det dyre i den løsning?

hvis man vil noget som helst koster det.
pris eget domæne 1.50$ pr md
pris for at lave en kuponkode 6.50$ pr md 
produkt review er gratis men Yotpo koster pr md hvilket ikke gør det gratis alligevel
pris for livechat 14$ pr md.

og sådan fortsætter det.

ville heller kører open source 
intet i denne verden er desværre gratis men illusionen er god :) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
hvis man vil noget som helst koster det.

Det er ikke korrekt. Du kan være oppe at køre uden at betale, men du kan købe ekstra features, til særdeles rimelige priser. 1.5 $ om måneden for domænenavn, jamen herregud da :-D

Selv hvis du tilkøbte samtlige Apps, ville det kun beløbe sig til omkring 100$ pr. måned. Det er jo et meget mindre beløb end hvad mange 'smarte' webbureauer tager for hosting alene.

Firmaconnect.net:
ville heller kører open source 

Det kan skam også ende med at blive en særdeles dyr løsning for kunden. Alt efter hvor snu sælgeren af løsningen er.

Samtlige af de Apps som koster penge hos Tictail, vil iøvrigt være noget man også skulle betale ekstra for i en open source løsning. Tictail tilbyder så bare at du kan prøve dem gratis i 30 dage først. Har man allerede smidt penge efter en udvikler for at få ham til at installlere ekstra moduler og plugins i sin open source-løsning, så får man næppe de penge tilbage hvis det viser sig at funktionen ikke skal/kan bruges alligevel.

Så jeg synes bestemt ikke at man bare kan affærdige Tictail uden at prøve det først. Det ligner et spændende og sympatisk alternativ.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)