Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af proteinpulver

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle det er helt korrekt forstået.

Der er ikke den store videnskab ved at fremstille færdig protein pulver, hemmeligheder er der nok ikke mange af i den process.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Man kan jo så bare undre sig over at der er rigtigt mange her fra Amino som vil sælge protein pulver - Er der slet ikke nogen der har overvejet om markedet for protein pulver allerede er mættet ??

Jeg forstår godt, hvad du mener, og jeg har helt sikkert også haft samme tanke. Dog mener jeg at have fundet en ny og innovativ måde at sælge det på. Det er derfor jeg er meget interesseret i kiloprisen, da jeg skal lægge budget for at kunne vurdere om det overhovedet kan ende i en forretning med overskud

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Pelle det er helt korrekt forstået.

Der er ikke den store videnskab ved at fremstille færdig protein pulver, hemmeligheder er der nok ikke mange af i den process.

Godt nok :) 

Nej det kan jeg forstå. Dog er jeg mere interesseret i at videresælge produktet, men det er super gavnligt lige at få en indsigt i fremstillingen - mange tak! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man nogen indenfor den branche bør man satse på at lave dit eget produkt for det er det der er penge i.  Det er som saggt ingen videnskab at lave et protein pulver med smag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun forestille mig alle de regler Danmark har mht. at fremstille et sådant produkt :( 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:
Kan kun forestille mig alle de regler Danmark har mht. at fremstille et sådant produkt :( 

Jep, mener at du skal godkendes i hoved og røv.

Dog kan du lave en aftale om at sælge deres produkt, i din emballage.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ja det er sku nok den bedste formulering man kan komme i nærheden af - har lige tjekket op på det... Det er jo en videnskab bare at opbevare det?!

Det lyder faktisk som en god idé :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:
Kan kun forestille mig alle de regler Danmark har mht. at fremstille et sådant produkt :( 

havde du forstillet dig at så hjemme i køkkenet og blande 1 ton protein pulver, det er altså ikke lige sådan man gør det.?  Normalt ville man outsource en sådan produktion til firmaer har det fornødne anlæg og godkendelse til fødevareproduktion.

http://www.danblends-eng.s-2.dk/?pid=25

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også få protein pulver med beta-glucan, eller med k2 vitaminer. Måske med fedtsyre som omega3 ellers med fiber. Måske skulle de researche lidt. Du er velkommen til at ringe eller skrive og jeg kan fortælle dig hvad jeg ved.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)