Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat retur for udlændning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle på en søndag

Jeg har et spørgsmål jeg håber der er en eller flere der kan hjælpe med her inde på Amino.

Jeg har en kammerat i Litauen, der sidste år arbejde 3 mdr i Danmark, hvor han betalte normal Dansk Skat, han har så spurgt mig om jeg vil hjælpe ham med at få hans skat tilbage, for han har fået fortalt når han kun var 3 mdr i Danmark, kan han det, men jeg er helt blank, har siddet og kigget på Skats hjemmeside, men kan ikke finde noget om det.

Så mit spørgsmål er om det er muligt det han siger, eller det bare er snak, hvis det er rigtigt vil jeg rigtig gerne have forklaret hvordan jeg hjælper ham hvis det er muligt jeg gør noget.

På forhånd tak, og god søndag.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej det kan jeg godt dog det kræver en del arbejde. tager 550 kr i timen + moms. Hvis det er relevant skriv gerne.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da henvende mig direkte til skat.dk under kommunikation. De vil kunne forklare hvad der er op og ned - normalt vil der kunne være aftaler mellem lande for at i alle fald undgå dobbeltbeskatning MEN hvis det er dig der har betalt skatten ind for ham som arbejdsgiver, så må du ikke føre den tilbage uden at ha fået lønnen tilbage også. Kun hvis du har betalt et honorar og det er tilbagebetalt må DU tilbageføre løn

Tag og hør skat direkte hvordan det hænger sammen så du ikke ex mister fradrag for den udbetalte løn og risikerer problem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, begge to

Han vil ikke betale for det da de 550.- eks moms jo er rigtig store penge for ham, jeg vil prøve at ringe til skat, han har ikke arbejdet for mig, jeg bor i Vilnius, og han er en god ven.

Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.trustpilot.dk/review/lokaldistribution.dk?r=0&correlationId=692e2a8d-4ca5-4eab-9342-2206c189b46e

ADVARSEL -> STORSTILET BEDRAGERI

DE BEDRAGER OG DU BETALER!

Der er hér tale om en virksomhed der på alle måder handler udenom lovgivningen. Når de har fusket tilstrækkelige mængder penge fra folk, så går de konkurs og starter på ny. De har tydeligvis adgang til østeuropæisk arbejde, som de forsøger at sælge på forskellig vis.

Vi anvendte deres "Distribution-virksomhed" for et år siden, men ingen modtog det materiale som skulle have været omdelt. 
I ovenstående sag er der tale om et 6-cifret beløb og svaret fra "Von Bale" er meget ligetil; 'I kan jo bare anmelde os'… 

DE BEDRAGER OG DU BETALER!
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

HER ER TALE OM:

aupairs.se

aupairagency.dk

findaupair-findaupair.dk

aupairdenmark.com

**** bolig-job-plan.dk **** -> NETOP DEM SOM SVAREDE LÆNGERE TILBAGE! VOGT JER!

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også ringe til skat eller skrive en mail- de plejer at være flinke til at svare

MVH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:
Jeg har en kammerat i Litauen, der sidste år arbejde 3 mdr i Danmark, hvor han betalte normal Dansk Skat, han har så spurgt mig om jeg vil hjælpe ham med at få hans skat tilbage, for han har fået fortalt når han kun var 3 mdr i Danmark, kan han det, men jeg er helt blank, har siddet og kigget på Skats hjemmeside, men kan ikke finde noget om det.

Det burde ske automatisk i forbindelse med at han har indleveret afsluttende selvangivelse ved tilbagerejse til hjemland.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Henrik

Det var også det skat sagde, da jeg talte med dem, og den 10 marts var vi inde og rette det til.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)