Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan overtager jeg et domæne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har købt rettighederne til et domæne af en mand. Han har webhotel hos unoeruo og jeg hos surftown. Er der nogen der ved hvordan man både teknisk og juridisk overtage domænet? Jeg skal bare kunne bruge domænet på mit webhotel uden problemer. Svar modtages med kyshånd :-)

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Forudsat at det er et .dk domæne, skal ham du har købt domænet af lave en overdragelse til dig hos dk-hostmaster.

Herefter kan du flytte det til surftown

mvh.

Jan

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du kun har købt domainet er et det nemt du retter bare dns og ejer navn hos dkhostmaster

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet som du ønsker at bruge skal være på den navneserver som du vil redelegere domænet til.

Så du har to mulige veje at gå.

1. Hvis du i forvejen har et .dk domæne, så giver du blot den nuværende registrant dit eksisterende domænehandle og beder ham om at overdrage domænet til det handle.
Når det er gjort opretter du domænet hos Surftown. Allerede her kan de nok se domænet ikke peger på deres navneserver og du får en vejledning i hvordan du kan redelegere domænet.

2. Hvis du ikke har et .dk domæne i forvejen skal den nuværende registrant ydfylde den formular som du selv linker til.
Når formularen er underskrevet af jer begge, indsendt til og godkendt af DK-Hostmaster, vil du modtage en bekræftelse med dit handle og en kode. Når det er modtaget, så opretter du domænet hos Surftown og gør som beskrevet i mulighed 1.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)