Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort-aftaler ift. Shopify

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg forsøger i øjeblikket at få stablet min egen webshop på benene og overvejer at benytte mig af Shopify. Jeg ønsker at modtage betaling med Dankort, VISA og Mastercard, men jeg er i tvivl om et par ting. Skal jeg selv lave en aftale med Nets, eller er dette integreret i Shopify? Yderligere er jeg i tvivl om, hvordan jeg får Dankort-logoet synligt sammen med de andre betalingsmuligheder inde på min webshop*?

http://oi62.tinypic.com/2ez4j2h.jpg 

Mvh. Viktor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Aftalen med NETS skal du selv lave. Du skal også bruge en aftale med enten ePay eller Quickpay.

Det, som er integreret med Shopify, er deres Shopify Payments via Stripe - og det gælder endnu ikke for DK.

Visning af Dankort logo kræver en (lille) rettelse i dit theme, mere specifikt i din theme.liquid file og upload af et Dankort logo til dine theme assets.

Brug for lidt hjælp? Se www.shopexcellence.dk 

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Mange tak for svaret. Jeg må tilstå, at jeg er helt grøn på det her område. Er det korrekt forstået, at jeg skal lave en aftale med NETS, selvom jeg vælger en løsning hos enten ePay eller Quickpay? Og i så fald, hvad er det, man får ud af de to sidstnævnte?

Mvh. Viktor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt.

NETS er indløser for Dankort og Teller er indløser for internationale kort. Det kræver to forskellige aftaler.

En indløser står for den faktiske udveksling af penge mellem din konto og kortholders (din kunde)

ePay og Quickpay er eksempler på det der hedder betalingsgateways, som håndterer selve udvekslingen af kortoplysninger mellem din shop og indløseren. Der er nogle særlige sikkerhedskrav omkring håndteringen, som skal være opfyldt - hvis du selv vil stå for det, så skal din shop PCI certificeres og det ønsker du ikke at rode med. 

Alternativer til Nets/Teller kan være Euroline eller Swedbank - to, som ePay og Quickpay også understøtter som indløser.

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen, Ole.

Jeg kan se, at både NETS og Teller tager et transaktionsgebyr ved salg. Jeg går ud fra, at de hver især kun tillader sig at tage for de salg, der sker med de kort, jeg har aftale med dem om; NETS kun tager gebyr ved køb med Dankort, og Teller med de internationale kort? Kan du (eller en anden) desuden svare mig på, om de årlige 1000 kroner til NETS skal betales forud, løbende eller ved årets ende?

Mvh. Viktor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke huske, det har ændret sig lidt over tid.

Teller kører nu med et månedsgebyr á 100,- (1.200 p.a.)

Men ring og spørg dem, så får du nok det bedste svar

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, det er i orden. Jeg siger mange, mange tak. Du har virkeligt været til stor hjælp. :-)

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 25
Fra  maxer.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler et år på samme tid forud hos Nets. Det var standard . ved ikke om det kan ændres. Benytter også Qucikpay og min webshop kører på Shopify. 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  By Krohn Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Jeg ved, at dette er et gammelt indlæg, men jeg tager lige chancen og skriver til dig alligevel. Jeg bruger shopify og er i gang med at implementere kortbetaling på min side. Jeg ville bruge Quickpay og Teller/Nets. Jeg har fået besked fra Teller om, at de ikke kan godkende min ansøgning før jeg kan bekræfte, at der indføres 3D secure fra min side. Jeg har haft kontakt til QuickPay som siger, at dette ikke er muligt på Shopify, da disse bruger API i stedet for. 

Mit spørgsmål til er derfor: Hvordan er det lykkedes dig at få godkendt din shopify shop hos Teller uden at kunne implementere 3D secure? 

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 25
Fra  maxer.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg har ikke haft kontakt til Teller, men Quickpay og Nets. Der har jeg ikke oplevet problemer med min Shopify-løsning.

For nyligt var det nødvendigt at opdatere indstillingerne i forbindelsen mellem Quickpay og Shopify, men det var både simpelt og hurtigt klaret.

// Jacob

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)