Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidige partnere - Hvad skal jeg formulerer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Store-Heddinge
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Urbancouture Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.

Jeg er igang med at launch en webshop, hvor jeg sælger lidt dyrere couture t-shirts, jeg har lavet en liste over mulige brands, som jeg føler er i den boldgade jeg gerne vil sælge, og som jeg føler er det folket fremadrettet gerne vil have.

Mit spørgsmål går så på;

Er der nogle derude der har god erfaring med at kontakte en mulig fremtidig samarbejdspartner, og som ved hvordan jeg skal formulerer mig, hvad er det vigtigt jeg fortæller, og alle de andre ting?
For lige nu har jeg jo mest lyst til bare at sige; "Jeg skal sælge jeres t-shirts, fordi jeg kommer til at launche den fedeste shop i landet!"
Men det tænker jeg nok ikke er helt nok :-)

Håber i kan diske op med lidt hints og tips på sådan en hyggelig lørdag aften :-)

Mvh Philip 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Philip

Du har nok ret i at en leverandør ikke finder din ikke eksisterende fantastiske webshop interessant. Hvad gør man så?

Hvordan bliver du interessant for en leverandør? Leverandøren er interesseret i salg af t-shirts og kan du på en eller anden måde give ham et salg? Måske bliver du nødt til at investere i 50 dyre t-shirts købt i en almindelig butik og finde en god måde at sælge dem på gennem din webbutik. Bliver de solgt i løbet af 3 dage, har du personlig power til at kontakte grossisten direkte.

"Goddag jeg hedder Philip, og ejer webshoppen cooltshirts.dk og jeg har solgt 50 af jeres t-shirts på 3 dage, vil du sælge direkte til mig?" Så tror jeg du har grossistens/producentens opmærksomhed. 

Læs evt. om telefonkontakt til kunder.

mvh

Mogens

Fra Store-Heddinge
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Urbancouture Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens.

Mange tak for dit konstruktive indlæg, det vil jeg helt sikkert tage til mig.

I forbindelse med at investerer i deres t-shirts via en almindelig butik går lidt imod min strategi, da jeg helst ikke vil investerer så tungt i starten, men blot starte op langsomt, og så se, lytte og lære hver eneste dag.
Og hvis jeg skal ud og investerer i t-shirts fra hver eneste leverandør som jeg finder interessant, bliver det pludselig meget dyrt foretagende :-/

Jeg har lige læst telefonkontakt til kunder, tak for den!
Det er helt sikkert en strategi jeg vil arbejde med, og forsøge at få gevinst på.

Kan jeg slippe afsted med at skrive en mail til en evt. leverandør, fortælle ham om mit koncept, min webshop, og tilbyde ham at købe et lille parti af hans sortiment, f.eks. 4 modeller, og 5 styks af hver, og så bevise at det er t-shirts jeg lynhurtigt kan sælge?

Mvh Philip 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)