Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bruge en revisor eller selv starte mit APS?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det har vi da sagt hele tiden. Du er knagme påståelig. jeg har erkendt at ha skrevet revisor og klientkonto hvor jeg skulle ha skrevet stiftelses selskab eller blandet selskab revisorer og advokater og rene revisorer har ikke klientkonto mange gange

Jeg har også skrevet jeg ville bruge advokat/stiftelses selskab OG alle har skrevet at hvis banken vil bekræfte direkte er det strålende. Gud hvor du efter min mening spilder folks tid rent ud sagt. 

Det hele startede med at du satte et billede i af et bankkonto udtog uden bankbekræftelse og skrev du havde sendt det til en revisor som så bare bekræftede alt for dig (i 2011) - denne revisor var så ikke autoriseret men brugte bare navnet og et andet selskabs autorisation.

Det holdt ikke fortalte folk dig så, uanset de hed Henrik Koudahl eller Tonny Skov P som dygtige revisorer - og så ændrede du forklaring om at nu var det skal banken der havde sendt ind og alt muligt bøvl - hvad ved jeg 

DET ER FINT HVIS BANKEN VIL BEKRÆFTE DIREKTE

DET ER FINT HVIS BANKEN UNDERSKRIVER OG STEMPLER KONTOUDTOG OG SENDER TIL EN DER LOVLIGT MÅ STIFTE -

Intet andet er det i det

Du startede debatten med en sag og ændrede forklaring løbende - alle andre har svaret korrekt og været enig i at revisor ikke har klientkonto alene - men kors du spilder så endnu et menneskes tid - dem om det -. men jeg synes som beskrevet af andre, du virker ret langt uden for pædagogisk rækkevidde

Kan jeg bare skrive du har RET og så håbe du ikke fylder startvækst, revisorforeningen og alle mulige andre med spørgsmål som kun er halve og slet ikke afspejler din historie herinde - men nu kun handler om at bevise hvad vi har givet ret i, revisor som ikke er del af selskab med advokater har ikke klientkonto

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Det hele startede med at du satte et billede i af et bankkonto udtog uden bankbekræftelse og skrev du havde sendt det til en revisor som så bare bekræftede alt for dig (i 2011) - denne revisor var så ikke autoriseret men brugte bare navnet og et andet selskabs autorisation.

Nej, John, som jeg tidligere har skrevet, så satte jeg billedet på, fordi I påstod at man ikke kunne oprette en konto i et selskabs navn når det ikke var registreret i erhvervsstyrelsen.

For at bevise at det kunne man godt, så tog jeg et billede af mit allerførste kontoudtog fra banken.

Ang. den uregistrede revisor, så var det trods alt en statsautoriseret revisor der stod "bag" bekræftelsen. Ikke anderledes end mange af lavpris-selskabsstiftelses selskaberne, hvor man reelt risikerer at miste den indbetalte kapital på disses såkaldte klientkontoer.

Og som jeg tidligere også har skrevet er denne konto spærret indtil selskabets stiftelse er registreret i erhvervsstyrelsen.

Om jeg spilder folks tid skal jeg ikke kunne sige, men I misindformerer omkring oprettelse af konto i banken, revisors klientkonto osv.

Der er INTET krav om at man skal bruge såkaldte stiftelsesselskaber, revisorer eller advokat for at stifte et selskab. Det kan gøres ganske gratis af stifter/selskabsejer(e) og banken, uden anden omkostning end registreringsgebyret på 680 kr. til erhvervsstyrelsen.

Og svaret fra FSR beviser jo bare at selv registrede revisorer ikke altid har ret i det de siger !

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders så du selv tog dig af de fornødende papir arbejde var det så gennem virk du ordne det hele.

jeg skal have ordnet et holding samt ApS men er usikker på hvordan jeg kan spare de kr. ca 4000 det koster måske du har nogle hint/råd?

hilsner fra jan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis banken vil bekræfte beløbet så er det ikke nødvendigt med advokat og klientkonto - men 99,9% af alle banker tager penge for det. Man kan aldrig bare selv bekræfte det - selve stiftelsen kan man sagtens lovligt lave

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)