Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero et funktionelt regnskabsprogram en mindre virksomhed kan bruge til fakturaer og regninger?

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil gerne dele lidt erfaringer med Billys Billing, som jeg har brugt siden jeg startede op med min virksomhed.

Jeg er ikke særlig regnskabskyndigt - virksomhedsøkonomi på Handelsskolen er det eneste relevante på området.

Det var meget nemt at komme igang med fakturering og bogføring, uden ekstern hjælp overhoved. Spørgsmål

der dukkede op, blev bevaret af Bilys support.

Jeg omsætter nu over 1 mio. kr. og bruger stadigvæk Billys. Revisoren lave skatteregnskab på baggrund af

regnskabet fra BB og checker momsregnskab også - alt sammen uden problemer, differencer e.lign.

Så for mig var det ganske nemt at komme igang med regnskab, som i bund og grund af den kedeligste og

sureste opgave som selvstændig.


Dog kan jeg blive lidt bekymret mht sikkerheds-issues, som bliver nævnt i tråden og det ville klæde Billy-folkene,

at forholde sig til det her::?!


Mvh

Torsten

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tonny (& andre)

Såfremt du har spørgsmål omkring sikkerheden i Billy's Billing, kan du læse mere på siden her https://billysbilling.dk/funktioner/sikkerhed-og-backup. 

Du er også mere end velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere uddybelse. Smile

Mange hilsner
Trine  

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Pedersen:

Hej Tonny (& andre)

Såfremt du har spørgsmål omkring sikkerheden i Billy's Billing, kan du læse mere på siden her https://billysbilling.dk/funktioner/sikkerhed-og-backup. 

Du er også mere end velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere uddybelse. Smile

Mange hilsner
Trine  

SuperYes

Så fik jeg også opgraderet min viden her.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Det kan godt være at programmet er gratis men alene det at der INGEN form for support er, bør skræmme de fleste små virksomheder væk. Selvfølgelig er det naturligt at Dinero har en forventning om at man migrærer over til Pro versionen som koster penge når den lille virksomhed vokser sig større og man får brug for funktionerne i PRO versionen. Men i mellemtiden er man overladt til sig selv, hvertfald når det vedrører Dinero. For vores vedkommende har det bare efterladt en dårlig smag i munden.

Mvh

Dennis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten:

Hej Rasmus

Det kan godt være at programmet er gratis men alene det at der INGEN form for support er, bør skræmme de fleste små virksomheder væk. 

Mvh

Dennis



Hej Dennis

Du har gratis regnskabs-support de første 10 dage og dertil hjælper vi selvfølgelig med ting der ikke virker fra vores side.
Men nej, når de 10 dage er gået og du fortsætter som gratis-bruger, kan vi ikke hjælpe dig med regnskabsspørgsmål.
Har du brug for det, kan du enten købe Dinero Pro til 97 kr. / måned, eller spørge på Amino eller hyre en revisor.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes faktisk det er lidt mystisk at forvente support på noget helt gratis. Den gratis version må man bare tage til sig hvis man vil, og bruge hvis man kan basal bogføring, men at kritisere, at Dinero ikke også stiller op med fuld support til noget de giver bort gratis, synes jeg giver en dårlig smag i munden

Tilmed er amino gratis og her man man spørge alt det man vil og der er eget forum for det ligesom der i regnskabsforum besvares og løses masser af Dinero spørgsmål

Løber man så endeligt ind i noget som ubetinget kræver support - så er PRO versionen jo ikke dyrere end andre regnskabsprogrammer - men - de som ikke er glade for et program skal jo NU benytte årsskiftet til at købe nyt (eller teste andet gratis - debitoor.dk er vel gratis stadig - men for mig mangelfuldt uden konti og mulighed for importmoms) da det er NU det er let at flytte en ultimobalance ind i nyt regnskabsprogram

Op på hesten - og ret de fejl der måtte være ved at gi lidt til en økonomimand - ikke så dyrt - eller find andet program bare. Gratis kan man ikke kræve support på i mine øjne

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vi behøver ikke hjælp til selve bogføringen og forventer det heller ikke........det har vi jo revisoren til hvis vi skulle have spørgsmål. Men programmet har en brist som gør at man ikke kan momse korrekt, altså ting der ikke virker fra Jeres side.

Mvh

Dennis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten:

Hej Martin

Vi behøver ikke hjælp til selve bogføringen og forventer det heller ikke........det har vi jo revisoren til hvis vi skulle have spørgsmål. Men programmet har en brist som gør at man ikke kan momse korrekt, altså ting der ikke virker fra Jeres side.

Mvh

Dennis

Hej Dennis

Du skriver at vi ikke yder support og det er det jeg forholder mig til.
Hvad er det du mener der ikke virker?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfkysten:

Hej Martin

Vi behøver ikke hjælp til selve bogføringen og forventer det heller ikke........det har vi jo revisoren til hvis vi skulle have spørgsmål. Men programmet har en brist som gør at man ikke kan momse korrekt, altså ting der ikke virker fra Jeres side.

Mvh

Dennis

Hej Dennis

Hvis du oplever problemer med vores system vedr. moms er du mere end velkommen til at kontakte support@dinero.dk :) 

De bedste hilsner

Jacqueline 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er endnu mere mystisk, ikke at forvente at en gratis version virker efter hensigten. Og dine indlæg vedr. Dinero virker oftest som en en af dem hvor man lige skal vurdere om du måske har en interessekonflikt. Kunne der måske være en lille interessekonflikt her John?

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)