Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero et funktionelt regnskabsprogram en mindre virksomhed kan bruge til fakturaer og regninger?

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
I marts får du også "No cure no pay" inkassomodul med, så du kan sende kunder til inkasso med

Den bliver der rift efter Wink

Først blev bogholderen sparet væk

Og nu advokaten Yes

Det må da snart kunne ses på bundlinien Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tak fordi du svarede på mit spørgsmål, så godt du kunne ;)

Jeg giver det en tur og skriver lidt om det på amino. Super fedt at du gider at svare mit debat indlæg og at du prøver at forsvare regnskabsprogrammet. Hatten af for at du gider at overtale unge drenge videre. Der vil altid være folk som vil vise ens fejl og mangler, uden at kigge på det større billede.. i tilbyder en start pakke som er gratis, som kan åbne øjnene for os andre nyopstartede! Fedt! Selvfølgelig langsigtet er det en investering.. Godt at se konkurrence mellem BB og Dinero, det kan kun blive bedre!

Bliv ved, vær aktiv, hvis at du er til stede for os grønne iværksættere.. jeg er sgu lidt beæreret.

Tusind tak,
Vi må se hvor lang jeg når med Dinero :) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

AMosavi:
Tak fordi du svarede på mit spørgsmål, så godt du kunne ;)


Jeg svarer på mange spørgsmål og lige nu, er jeg ekstra glad for at svare på spørgsmål om Dinero, for jeg er hammer stolt af det vi har opnået.
Der er mange småting der kan forbedres, det er helt sikkert. Men overordnet set, er jeg helt afslappet ved at sige, at Dinero pt. er det meste brugervenlige regnskabssystem til små virksomheder, med simple behov. Og jeg kan også lægge hovedet på bloggen og love, at vi stille og roligt udvikler nye ting, der gør at også de "små store" kan bruge os og at det ikke vil gå ud over brugervenligheden.

Held og lykke med din forretning.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AMosavi:
Vi må se hvor lang jeg når med Dinero :) 

Hvis du støder på startproblemer, så du velkommen til at kontakte mig.

Ellers så er der altid Dinero support  support@dinero.dk.

Som det måske fremgår at tråden, så har jeg intet med Dinero at gøre, men er kun en del af kampen imod bogholdere og malere (til IbWink)

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:
Som det måske fremgår at tråden, så har jeg intet med Dinero at gøre, men er kun en del af kampen imod bogholdere og malere (til IbWink)
faktisk er det IKKE Dinero som påstår de har sparet bogholderen bort. Det er Billys billing. Dinero og martin har faktisk atlid sagt, at dinere hjælper med let og intuitiv bogføring  men aldrig påstået at den overflødiggør bogholderviden og kendskab til skattemæssige reguleringer

Jeg tror Dinero med tiden vil gøre bogholderen mere og mere overflødig - eller bogholderviden., men det er ikke Dinero som siger, gi pokker i bogholderen - de siger mig bekendt kun - at de muliggør daglig bogføring betydeligt bedre end mange andre og så sent som idag så jeg dem sige , at taler vi store virksomheder med store behov, kan BB eller economics være nok så godt, DET er sgu styrke at turde sige det, og jeg tror om ikke der går mange år før de ikke behøver sige det, men til da er Dinero ikke bare intuitivt men også ganske så ærligt i sin markedsføring Big Smile

ps jeg har prøvet om jeg kan få dinero til at male mine udhæng i sommerhuset - det duer ikke kan jeg sige -. møj Big Smile jeg overvejer at kontakte Ib og høre om han der kan byde på noget dinero ikke kanBig Smile Tisvilde er dog lidt uden for hans område måske

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
faktisk er det IKKE Dinero som påstår de har sparet bogholderen bort.

Nu var det nu også mere for at drille Ib (se hans tidligere indlæg), jeg er sikker på, at han kan tage det.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Nu var det nu også mere for at drille Ib (se hans tidligere indlæg), jeg er sikker på, at han kan tage det.

Mvh

Stig

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at se at folk har interesse og giver deres perspektiver indenfor dette vigtige emner. Jeg håber at andre også vil skrive hvad de synes og hvilke andre metoder de bruger til deres bogholderi (små som store)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Christian Johnsen:
Med vores nye version 2 af programmet er stort set alt muligt

Hvornår kommer alle disse nye muligheder live?

Mvh

Stig

Hej Stig,
Vi valgte i fredags at offentliggøre vores statusside, den kan du se igennem her: https://billysbilling.dk/status-version-2 
Statussiden giver en idé om, hvad vi arbejder på og hvad der er på vej af nye tiltag. Vi gør alt, hvad vi kan, for at få det hele optimeret til vores nye udgave. 
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil gerne dele lidt erfaringer med Billys Billing, som jeg har brugt siden jeg startede op med min virksomhed.

Jeg er ikke særlig regnskabskyndigt - virksomhedsøkonomi på Handelsskolen er det eneste relevante på området.

Det var meget nemt at komme igang med fakturering og bogføring, uden ekstern hjælp overhoved. Spørgsmål

der dukkede op, blev bevaret af Bilys support.

Jeg omsætter nu over 1 mio. kr. og bruger stadigvæk Billys. Revisoren lave skatteregnskab på baggrund af

regnskabet fra BB og checker momsregnskab også - alt sammen uden problemer, differencer e.lign.

Så for mig var det ganske nemt at komme igang med regnskab, som i bund og grund af den kedeligste og

sureste opgave som selvstændig.

Dog kan jeg blive lidt bekymret mht sikkerheds-issues, som bliver nævnt i tråden og det ville klæde Billy-folkene,

at forholde sig til det her::?!

Mvh

Torsten

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)