Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero et funktionelt regnskabsprogram en mindre virksomhed kan bruge til fakturaer og regninger?

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Hvis du omsætter for mere end kr. 300.000, så har du brug for mere end det.

Wink Ja det er ikke sikkert SKAT hopper på den ?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:

Jeg glæder mig til regnskabsprogrammer begynder at anvende OCR til at aflæse regninger, kvitteringer o.lign. Det bliver et slag i maven på alle konkurrenterne Cool.



Det kommer.
Lige nu er vi ved at pionere servicen, der hjælper dig med at vælge den rigtige konto når du bogfører.
Den kan allerede nu hjælpe dig med langt de fleste bilag.
Over de næste måneder, bliver den langsomt bedre, efterhånden som vi får flere brugere og dertil udvikler servicen.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:
Jeg glæder mig til regnskabsprogrammer begynder at anvende OCR til at aflæse regninger, kvitteringer o.lign. Det bliver et slag i maven på alle konkurrenterne

Det findes allerede. 

Der er minimum et velfungerende API til E-conomic. Så det findes garanteret også til andre systemer.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Der er minimum et velfungerende API til E-conomic. Så det findes garanteret også til andre systemer.


Helt rigtigt, det er bare synd at de programmer er umulige at brug for den almindelige forretningsmand og dertil er rigtig dyre.
Men begge dele råder vi snart bod på.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Helt rigtigt, det er bare synd at de programmer er umulige at brug for den almindelige forretningsmand og dertil er rigtig dyre.

Det er jeg nu ikke så sikker på.

Martin Thorborg:
Men begge dele råder vi snart bod på.

Det er jeg derimod sikker på bliver godt.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Det er jeg nu ikke så sikker på.


Ja, jeg kender ingen der kan finde ud af det, andre en professionelle regnskabsfolk og økonominørder.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Ja, jeg kender ingen der kan finde ud af det, andre en professionelle regnskabsfolk og økonominørder.

Når systemet først er sat op, så kører det.

Faktisk findes der på markedet i dag et system, som arbejder lidt ala Dineros kontoforslag. Det vil sige, at når flere brugere har indlæst eksempelvis en faktura fra en leverandør, så vil systemet næste gang selv finde fakturanr. beløb med mere. 

Den næste indvending kunne være, at indkøring koster, men der skal ikke mange bogholdertimer til at tjene denne ind.

Jeg har selv hjulpet flere Aminoere i gang med Dinero for en slik. Men skulle jeg have faktureret min tid, så havde de nok ikke syntes, det er et billigt system. 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Dinero en prøve tur så.. skal jeg købe pro pakken for at uploade mine regninger ind? eller kan jeg allerede det med den gratis version?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:
Jeg har selv hjulpet flere Aminoere i gang med Dinero for en slik. Men skulle jeg have faktureret min tid, så havde de nok ikke syntes, det er et billigt system. 


Man skal have hjælp til at komme igang med alle regnskabssystemer, med mindre man har virkelig godt styr på det, så meget er sikkert.
Og for at slå det fast, så har tanken aldrig været at Dinero på sigt i sig selv skal være billigt.
Vi er sikre på, at når folk først er kommet igang, så vil de gerne betale for at bruge de ekstra muligheder, der gør at man skal bruge mindre prof. hjælp i dagligdagen og på den måde alt i alt spare penge.
Men at starte op, skal mange have hjælp til.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AMosavi:

Jeg må give Dinero en prøve tur så.. skal jeg købe pro pakken for at uploade mine regninger ind? eller kan jeg allerede det med den gratis version?



Du kan teste bilag i skyen de første 10 dage. Efter det skal du være Pro bruger og så får du adgang til en del mere.
Fra næste uge "Tilbudsmodul" og fra 1. marts servicen der viser hvilken konto du skal bogføre på.
I marts får du også "No cure no pay" inkassomodul med, så du kan sende kunder til inkasso med 1 klik.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)