Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero et funktionelt regnskabsprogram en mindre virksomhed kan bruge til fakturaer og regninger?

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg erindrer udmærket dine oplevelser med BB.

M.h.t. online regnskabsprogrammer så er det ikke noget, som jeg anbefaler, idet sikkerheden hos de fleste ikke er beskrevet tilfredsstillende eller måske endda slet ikke beskrevet, udover nogle flotte ord på deres respektive hjemmesider.

Economic har en tillempelse af en revisorerklæring (ISAE3402), hvilket de forklarer årsagen til og webregnskab er det eneste, som jeg har konstateret, der har offentliggjort sin ISAE3402 erklæring på hjemmesiden.

Jeg er absolut ikke tryg ved at have oplysninger (endda personfølsomme oplysninger) hos disse udbydere.

Jeg har følgelig kendskab til de fleste af regnskabsprogrammerne, idet jeg har kunder, som bruger disse, uagtet den tvivlsomme sikkerhed eller rettere den manglende beskrivelse af sikkerheden.

OBS! Jeg er dog ikke i tvivl om, at de fleste udbydere af online-løsninger gør rigtig meget ud af sikkerheden, men det er jo ikke tilstrækkeligt, hvis vi som brugere ikke kan få den nødvendige dokumentation.

Tonny 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Jeg er nok meget gammeldags. Men jeg ville foretrække en mere personlig kontakt email/telefon.

Mvh

Stig

Den kan du da i rigt mål også få hos Dinero.

Jeg var i sommers inde og få Dinero demonstret.

Så det er vel også en personlig kontakt Wink

Det er overbevisende synes jeg, var jeg også gav udtryk for allerede dengang, og diverse boost, bug og hvad det heder i det sprog er luset ud.

Og skal vi nu ikke også passe på at gøre det hele til en videnskab Wink, små og mindre virksomheder har ikke brug for akademiske og komplicerede løsninger, men handlingsorienterede løsninger. 

De færreste selvstændige studerer deres regnskaber ned til mindste detalje.

Lad os få den rigtige moms - dækningsbidrag - skattemæssigt resultat - "PRUT" slut

Så selvfølgelig er sikkerhed vigtigt, så må vi gemme bilagene i 3 år.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
De færreste selvstændige studerer deres regnskaber ned til mindste detalje.

Du har ret. Men hvis SKAT er interesseret i det, så kan det være at den selvstændige fortryder dette.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Lad os få den rigtige moms - dækningsbidrag - skattemæssigt resultat - "PRUT" slut

Hvis du omsætter for mere end kr. 300.000, så har du brug for mere end det.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så selvfølgelig er sikkerhed vigtigt, så må vi gemme bilagene i 3 år.

Du må gemmer dine bilag, så lang tid, som du lyster, men minimum er 5 år.

Jeg vil ikke sige at Dinero er et dårligt system, men der mangler meget endnu.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Jeg vil ikke sige at Dinero er et dårligt system, men der mangler meget endnu.


Det kommer meget an på hvad du har brug for.
Vi har vel 2-3 ugers arbejde tilbage, så vil jeg påstå vi kan alle de basisting, en lille virksomhed har brug for.
Men du har ret i at vi ikke kan meget, for det er nemlig meningen.
Det betyder at små virksomhedsejere, reelt set kan klare sig selv lang hen ad vejen.

Der er mange andre systemer der kan 100 gange mere, men dem kan man reelt set heller ikke bruge, med mindre man tager et 2-3 ugers kursus og det er spild af tid i mine øjne.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I det jeg selv som nyopstartet kun leder efter et regnskabsprogram hvor jeg kan lave fakturaer og gemme regninger ville være helt fint for mig.. skal ikke bruge noget ekstremt endnu

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

AMosavi:

I det jeg selv som nyopstartet kun leder efter et regnskabsprogram hvor jeg kan lave fakturaer og gemme regninger ville være helt fint for mig.. skal ikke bruge noget ekstremt endnu



Så er Dinero mere end rigeligt, og kan rigtig meget mere, når du kommer der til.
God fornøjelse.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi har vel 2-3 ugers arbejde tilbage, så vil jeg påstå vi kan alle de basisting, en lille virksomhed har brug for.
Men du har ret i at vi ikke kan meget, for det er nemlig meningen.

Hej Martin,

det bliver spændende at se.

Jeg give dig ret i at Dinero ikke behøver at kunne alt muligt. 

I skal dog tænke over, at I lover meget!

Hvor langt skal virksomhedsejeren selv kunne gå?

Om lidt bliver det tid til selvangivelsen. Vil en virksomhedsejer med en omsætning over kr. 300.000 selv kunne udfylde selvangivelsen korrekt på baggrund af Dinero?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

I skal dog tænke over, at I lover meget!

Hvor langt skal virksomhedsejeren selv kunne gå?

Om lidt bliver det tid til selvangivelsen. Vil en virksomhedsejer med en omsætning over kr. 300.000 selv kunne udfylde selvangivelsen korrekt på baggrund af Dinero?



Vi har aldrig på nogen måde lovet, at man kan undvære hjælp fra en revisor!
Det må være en af vores konkurrenter du tænker på.
Vores sigte er, at du i hverdagen kan klare dig uden den store hjælp og du så får hjælp fra en revisor af og til.
Så nej, det kan jeg ikke forestille mig at den gennemsnitlige iværksætter kan finde ud af selv.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi har aldrig på nogen måde lovet, at man kan undvære hjælp fra en revisor!
Det må være en af vores konkurrenter du tænker på.
Vores sigte er, at du i hverdagen kan klare dig uden den store hjælp og du så får hjælp fra en revisor af og til.
Så nej, det kan jeg ikke forestille mig at den gennemsnitlige iværksætter kan finde ud af selv.

Tak

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til regnskabsprogrammer begynder at anvende OCR til at aflæse regninger, kvitteringer o.lign. Det bliver et slag i maven på alle konkurrenterne Cool.

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)