Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero et funktionelt regnskabsprogram en mindre virksomhed kan bruge til fakturaer og regninger?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal starte med billys billing til 100kr om måneden.. eller om jeg skal starte med Dinero og bruge det i starten indtil der kommer god aktivitet i firmaet?

Mvh 

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg bruger billys billing da det er super overskueligt og deres kundeservice er fremragende.
Jeg har været i kontakt med Christian som fik mig igang simpelt og hurtigt.
Skriv til ham på denne mail hvis du har yderligere spørgsmål: christianj@billysbilling.com

Held og lykke med det :)
 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AMosavi:
Hej Aminoer

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal starte med billys billing til 100kr om måneden.. eller om jeg skal starte med Dinero og bruge det i starten indtil der kommer god aktivitet i firmaet?

Mvh 

Du kunne også henvende dig til Dinero Wink

De er meget hjælpsomme. Yes

Jeg har selv brugt Billy Biilings, men min revisor kasserede det, grundet regnskabet ikke stemte Wink ØH og koste en masse arbejde No

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AMosavi:

Hej Aminoer

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal starte med billys billing til 100kr om måneden.. eller om jeg skal starte med Dinero og bruge det i starten indtil der kommer god aktivitet i firmaet?

Mvh 

Hej Hej.

Jeg er ikke helt objektiv nu hvor jeg sidder ved Dinero - men syntes da helt klart du skal tjekke programmet ud.

Det er gratis og du kan bare lave en test bruger hvorefter du kan slette alt i test regnskabet.

Dinero er lavet til små virksomheder og deres problemstillinger. Regner du med en stor forretning med mange komplekse regnskabsting indenfor kort tid, kan BB eller economic helst sikkert være bedre for dig :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMosavi,

Nu ved jeg ikke, hvilke krav du har, så derfor kan jeg ikke fortælle dig, hvorvidt Billy's Billing vil være et godt valg for dig. Med vores nye version 2 af programmet er stort set alt muligt, så lur mig, om vi ikke kan finde en løsning, der passer til din situation. Som Mathias nævner længere oppe, er du meget velkommen til at skrive en direkte mail til mig på christianj@billysbilling.com, hvori du skriver dine krav og spørgsmål ned. 

Uanset hvad du vælger, skal du have held og lykke med din virksomhed. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak for alle svarene, men lige nu kigger vi på at udøve basale fakturaer og regninger.. ikke så meget aktivitet endnu

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:
Med vores nye version 2 af programmet er stort set alt muligt

Hvornår kommer alle disse nye muligheder live?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Billys Billing vælger at ignorere spørgsmålet, såh.... ved ikke helt.

Hvem kigger med i din bogføring og regnskab?

Tonny

Ja sikkerheden vil Billy Billing tilsyneladende slet ikke drøfte, eller tage stilling til ">No

Hos mig var det momsen der ikke stemte. Havde vel brugt dem i godt og vel et år ?

Så det med sikkerhedsudfordringer nåede jeg slet ikke. TAK for det. Mistede i 2009 mine bilag hos en "revisor", der er gået konkurs

Men Billy Billing er gode til at fortælle, at man bare kan henvende sig til supporten.

Hvad hjælper det hvis de ikke forstår de enkelte spørgsmål, eller man ikke kan bruge svarene Wink

Jeg må sku tage hatten af for Dinero, som "udstiller" sig i et åben forum. Yes

Jeg er ikke selv deltager endnu hos Dinero. Jeg er så egoisk, så jeg venter til alle fejlene er rettet, og så slår jeg til Yes

Min nuværende revisor Steffen fra http://www.smjrevision.dk/  siger at Dinero bliver en konkurrent til det system jeg bruger nu Economic.

Og han er selvfølgelig godkendt revisor som statsaut.

Undskyld stavemåde, kan sku ikke lige huske det nu Wink hvis det er stavet forkert, men I ved hvad jeg mener

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Jeg må sku tage hatten af for Dinero, som "udstiller" sig i et åben forum.

Jeg er nok meget gammeldags. Men jeg ville foretrække en mere personlig kontakt email/telefon.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)