Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seedlab Seedbank tilbud !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 07:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes du bruger amino sjovt. Det er OK at du laver en reklame for hash frø eller andet men ikke at du bliver ved i tråden med ny reklame - ny reklame. jeg er med på det er lovligt for plus - men synes du skal begrænse denne konstante reklame som forstyrre mere end den gavner. Deraf 1 stjerne. 

Jeg ville heller ikke være vild med en reklame for et call-center som bare kom igen igen igen i en tråd - uden der var debat om emnet (deraf vel navnet iværksætter debatten)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Ja det er rigtigt det er lovligt for plus medlemmer.

2. Cannabis frø er 100 % lovlige i Danmark og faktisk i det meste af den store verden.

3. De er postet over næsten 3 måneder, det er ikke tit, i min verden !

4. Jeg har samlet det i en tråd for ikke at overflyde forummet, med unødvendige tråde. (Kunne jo nemt lave en ny tråd en gang imellem, både her og i reklamer, videoer, off topic osv osv, jeg valgte for at tage hensyn til Amino og at samle mine ting angående dette i en tråd.

5. De er postet i  Jeg har et godt tilbud til dig! , som i min mening er til netop at give andre aminoer et godt tilbud.

6. Debat og debat, nu har du jo startet den, jeg kan sige så meget der er mange her på amino der har en lille / stor hobby, hvor de gør brug af tilbuddet, derfor er det vel også relevant eller? Dog skal det siges at der er ikke mange der står frem med ansigt og navn angående mine produkter og derfor vil jeg tro at debatten også er udeblevet.

  Venlig hilsen

Daniel Ejsing - Seedlab Seedbank

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Ejsing:
Cannabis frø er 100 % lovlige i Danmark og faktisk i det meste af den store verden

Er de lovlige at dyrke? Hvis nej.....  hvad kan de bruges til som frø?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har som jeg skrev fuldt ret til det - jeg synes bare at det bliver meget når man i samme tråd laver ren reklame 4 indlæg i rad - for meget

Måske du skulle lægge op til debat frem for ren reklame - Jeg har ikke set dine videoer, men der kan da sagtens være plads til en debat også om hash(cannabis) frem for at man kigger spændt ind for at se debat men kun ser reklame efter reklame. Nok mest lidt principielt i et debat forum - at søge debat og ikke KUN reklame -  og mit eget forhold til cannabis vel er ambivalent - ved ikke om forbud mod hash i sig selv gør den store forskel

Nu ved jeg vel at tråden ikke indeholder andet end reklame og kan jo bare lade den leve sit eget liv - det har du da ret i

ps kender både nogen der mener de fik en psykose af lidt rigeligt hash men også nogen som idag dyrker det for at udvikle cannabis olie som jo efter sigende kan ha mange gode formål (og ja jeg har skam også røget ellers var det svært at være teenager i tresserne og halvfjerserne Smile )

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke i Danmark, men de er stadig lovlige, blandt andet som samleobjekt.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=46422

Udrag:

1. Cannabis (hvorved forstås alle overjordiske dele af planter tilhørende slægten Cannabis, hvorfra harpiksen ikke er fjernet. Undtaget er dog frugter af hampeplanten (hampefrø) og hampetaver i isoleret tilstand).

Yderlig information:

Ved Landsrettens dom af 21. april 2005 vedrørende salg af Cannabisfrø, blev det en gang for alle afgjort at forhandlere af cannabis frø, ikke kan drages til ansvar for hvordan kunder benytter frøene.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)