Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverer kvalitet, tak...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg er mellemleder i en mindre virksomhed, vi er 10 ansatte som alle er glade og tilfredse med vores arbejdsplads, i firmaet har vi et tæt og uformelt samarbejde.

Vi har på det sidste haft problemer med den kvalitet som et par af vores medarbejdere leverer til vores kunder.

I vores virksomhed leverer vi til daglig reklame til andre virksomheder, på fx. biler. I firmaet har vi den holdning at kvalitet kommer først og så må det hellere tage lidt længere tid, hvis det bare gør kunden tilfreds og vi evt. kan spare en reklamation og så vil vi stolt kunne sige at vi har lavet det leverede produkt.

Nu har vi så talt med den ene medarbejder om et stykke arbejde han har udført og vist ham nogle billeder af de fejl der er lavet, men i stedet for indsigt bliver det mødt med uforståelse. Medarbejderen har arbejdet indenfor faget i mere end 15 år og for det meste har han leveret en ok kvalitet, han er ofte på montage opgaver ude af huset så det er ikke altid let at finde ud af om hvor god en kvalitet han afleverer.

Nu ville jeg gerne høre om jeg kunne få lidt sparring fra jer, hvordan kan vi i firmaet få indført at alle er klar over at kvalitet kommer først og hvis man ikke er klar over hvordan en opgave kan løses på en god måde kan man spørge…

På forhånd tak for jeres indspark.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske uforståelse er blevet til forståelse på mandag... Det er ikke altid let at blive kritiseret og så hoppe direkte i undskyld trøjen. ;-)
Tag snakken igen på mandag og bed om forståelse for at kvalitet er jeres eksistensgrundlag. I ved jo han kan med 15 års erfaring og i virkeligheden ønsker i bare at han finder stoltheden frem igen. Spørg hvad der skal til, så alle får lyst til at yde deres bedste for kunderne igen. Måske det kan kaste lidt lys over hvad der skal til.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)