Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmørpartner søges til PPC marketing site

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg søger en dygtig programmør som lige partner til opstart af virksomhed, som leverer marketing for samarbejdspartnere og har CPA/PPC som den primære indtægtskilde.

Du skal være i stand til selvstændigt at opbygge et fuldt dynamisk website som kan indhente/crawle informationer fra vores samarbejdspartnere, der betaler CPA/PPC for de henvisninger vi leverer til deres annoncer/produkter.

Som partner vil du ikke blot skulle stå for det tekniske, men også være sparringspartner for strategi, løsninger og retning for virksomheden. Derfor er samarbejdsvilje, tillid og mod fra start til slut nødvendigt.


Det er vigtig at du kan arbejde selvstændigt og er god til at lytte og kommunikere. Du skal være udviklingsorienteret og kreativ.

Aflønningen er andelen i virksomheden. Du vil være min partner og vi vil være på lige fod med aflønning og investering i projektet. Du er den partner jeg kan spare med, udvikle ideer og dele beløninngen med. Du vil være ansvarlig for programmeringen, udviklingen og den løbende drift af websitet. Jeg vil være ansvarlig for at finde samarbejdspartnere, kunder, regnskab, marketing og alle de andre forretningsmæssige aspekter.

Kort om mig, så er jeg er 24 år, bor i København og læser til dagligt kandidat i international business på CBS. 

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Skriv gerne en mail til mig på rasmus@mediadevoted.com :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)