Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger "demsi-dut" til tidregistrering

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Case:

Jeg har et firma, hvor nogle af mine kunder ønsker at jeg kan registrere følgende:

Når min medarbejder møder ind på den pågældende arbejdsplads, skal vedkommende på en eller anden måde registrere sin ankomst og ligeledes når vedkommende forlader pladsen.

Jeg tænker, at havde det nu været en bil, så kunne jeg montere en GPS tracker og så følge bilen på den måde. Men at "montere" en tracker på mit personale, er nok lige lovligt voldsomt Cool

Men findes der ikke en eller anden form for app til Iphone eller noget andet elektronisk isenkram, som kan sende en besked ved ind og udgang.

Det nemmeste var jo selvfølgelig at medarbejder sendte en sms eller lign. Men den kan jo sendes fra mange andre steder end netop arbejdspladsen. Så den er jo ikke nogen 100% garanti for tid og sted. Desværre.

Så altså et eller andet, som kun kan aktivers / registrere når man fysisk er på det rigtige sted og så sende en opgørelse til mig på mail, sms etc.

Håber jeg har fået formuleret mig forståeligt 

På forhånd tak

Birger

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de sidder ved en PC eller har adgang til en PC når de ankommer/går så kan Kronos det du efterspørger.

Har selv brugt det til mine medarbejdere for pause/frokost styring samt ankomst7afgang fra arbejde:

http://www.kronos.com/

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Tak for hurtig svar

Men desværre er det ikke muligt. 

Altså skal det være noget de kan gøre via mobil eller noget andet isenkram og som samtidig kun kan gøres når man fysisk er på det rette sted, eller i det mindste, at det via et landkort/koordinat kan afsløres hvis ikke det er afsendt fra det korrekte fysiske sted.

Birger

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger,

Hmm det eneste råd jeg så kan give må være 'Moves'.

Såfremt de har arbejdsmobil (Android/Iphone) så kan du installere app'en 'Moves'.

Den er GPS styret og kan fortælle dig hvor de har været samt hvor længe de har været der.

Det vil være en lavpraktisk løsning.

http://www.moves-app.com/

Og såfremt dine kunder skal se data kunne du også smide Moves Export på.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for link - ja umiddelbart lidt lavpraktisk. Og måske kan der opstå problemer med, at jeg vel så også kan se hvad de har foretaget dem på alle andre tidspunkter, i fritid osv. Eller??

Nå jeg læser lidt mere på linket og venter ellers om andre har lyse ide´er.

Men tak for indsparket

Birger

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en erhvervstelefon du har udleveret er du i din fulde ret til export filen når du har forklaret medarbejderne at de apps er installeret.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at smide mit spørgsmål op i debatten igen.

Altså en komme/gå registrering, som kun kan foretages på det aktuelle sted og ikke hjemme fra sofaen. Og som jeg umiddelbart kan se via sms/email.

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ret specifikt. Få en udvikler til at lave det for dig? :)

Kunne gøres på følgende måde:

  • Du sender en sag ud til din medarbejder, der indeholder adresse og alt anden information de har brug for.
  • De modtager et link på mail/sms som åbnes på deres telefon (kan være en web-app der arbejder i browseren på en iPhone, Android eller Windows Phone)
  • I app'en er sagen beskrevet og de kan trykke 'Start opgave', men knappen kan være inaktiv, indtil telefonen melder at den er i en vis radius af opgaven (altså ikke invasiv, da dette kan gøres lokalt vha. javascript og Googles geocode)

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

GPS tracker er ikke en dårlig ide :)

Du kan ha en "hoved tracker" siddende i virksomheden og en lille "Tag" på hver medarbejder.. når de så er inde for et par hundrede meter af hovedtrackeren, registreres ankomst, og når de forlader, registreres det også :)

Tag'en kan ikke spores på nogen måde, så dit personale vil ikke føle sig overvåget :)

Får snart den slags løsninger i mit sortiment, så skriv endelig hvis det er noget vi skal kigge på sammen :)

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  D.K.stilladser Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Prøv at tjekke den side her ud . Www.intempus.dk . En app til telefonen med time og sted/plads registrering.

Mvh. Marcuz Emil Würtz
D.K.Stilladser ApS
Tlf : 21792989

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)