Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver paii en succes?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Johera: selvfølgelig kan du fra appen følge med i alle transaktioner på paii. Appen er koblet til et kreditkort så du betaler ikke via din telefonregning.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis nu fremtiden byder på hjemmesider med Paii betaling, så slipper hjemmesiderne med alt det bøvl med NETS og 3-6 ugers oprettelse og kreditgodkendelser og hvad ved jeg?

Så burde man kunne starte en hjemmeside og være klar til betaling fra alle danskere med Paii på mindre end 5 minutter, også selvom at betalingen faktisk trækkes fra et Mastercard, Dankort, Visakort eller noget helt andet. Paii giver jo den løsning, at den alene er betalingsformidler og dermed ophæver alt det fis med 17 forskellige logo'er og kort etc på hjemmesiden.

Så handler man kun med danskere, så ville fremtidens webshop være godt kørende kun med denne application.

Jeg tilmeldte mig straks på lanceringsdatoen, for jeg hader NETS af et godt hjerte, så alt hvad der kan gøre livet nemmere støtter jeg gerne. Hvis det lukker NETS i sidste ende, så bliver jeg endnu lykkeligere, men det sker nok ikke.

Jeg håber, at alle netbutikker vil tage løsningen til sig hurtigt, så vi kan slippe for alt det fis med NETS fremover.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info :)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

joinsport.dk:
Vi har lige købt betalings systemet paii. Tror i det er pengene værd?

Hvordan har det første halve år så godt med Paii som betaling på din shop?

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor koster det penge? er det fordi man er erhvervskunde? da man vel bare kan tilknytte sit firma mobil nr og så modtage penge på erhvervskontoen?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du nok ret i, men det kan nok ikke implementeres så proff på en shop med denne løsning.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt spændt på at høre hvordan det går.

Jeg skulle netop til at tilmelde mig Paii, men efter at have ledt og ledt, fandt jeg endelig frem til deres "prisblad" som de ikke har skiltet særlig tydeligt med.

https://www.paii.dk/images/download/Paii_internet_handel_priser.pdf

Oprettelse koster 1.000 kr og herefter 100 kr. pr måned.

Hvis du kører webshop, må du vidst maksimalt modtage betaling på 7.500 kr. hvilket kan være lidt problematisk for mig, da nogle af mine produkter koster mere end 7.500 kr.

Du betaler 0,60 kr pr. transaktion samt 0,5% af beløbet hvilket efter et par hundrede kroner er dyre end at modtage en dankortbetaling via Teller - Dog billigere end at modtage en MasterCard eller VISA betaling via Teller.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

14 dage med Paii på shoppen, men ingen betalinger endnu gennem Paii :-)

Hvordan går det jer andre?

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

14 dage med Paii på shoppen, men ingen betalinger endnu gennem Paii :-)

Hvordan går det jer andre?

 Vi i joinsport meldte det fra, da vi kunne se at det vil blive en dårlig forretning. Vi håber derimod at "den gamle" betalingsmåde er fin nok.

- Team joinsport

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Johera: selvfølgelig kan du fra appen følge med i alle transaktioner på paii. Appen er koblet til et kreditkort så du betaler ikke via din telefonregning.

Paii kan også trække penge fra telefonregningen: http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/danske-apps/2099-paii-dansk-mobilbetalings-app.html

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)