Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver paii en succes?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminos

Jeg hedder Simon Jensen og er ejer af www.joinsport.dk

Vi har lige købt betalings systemet paii. Tror i det er pengene værd?

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o joinsport

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke prisen på Paii.

Men tanken om, at slippe for at hive sit dankort op ad lommen, når man skal handle på nettet den gør mig glad. Så kan det da snart ikke blive nemmere, jeg tror på paii hele vejen igennem.

Hvad koster en aftale med paii?

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Det kommer helt an på din udbyder. Har hørt dandomain gør det gratis, men håber kun det er rygter..

I joinsport nævnes aldrig pris, men funktionalitet af produktet og det ved vi om nogle måneder.

venlig hilsen

Simon Jensen

C/o joinsport

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon.

.

I Sverige har telefonselskaber haft et lignede projekt (WyWallet) som har kørt de seneste 2-3 år...Deres idé er jo som sådan god nok, og de har jo kundebasen på plads (gennem de mange mennesker som har abonnement hos dem i forvejen)...

Det som dog har været problemet for WyWallet i Sverige har været, at overtale butikkerne til at modtage betaling med WyWallet...

Det nytter jo ikke noget med en utrolig stor kundebase, hvis kunderne ikke har nogen steder at handle...

Så udfordringen for Paii bliver at overtale web-butikkerne om deres værdi... Kan blive svært, men med hårdt arbejde går det...

Summa-sumarum... Så er det på stående fod meget svært at sige om det er pengene værd... Det afhænger helt på om Paii bliver bedre end deres svenske "søster" (WyWallet) til at sælge løsningen til butikkerne, og forklare kunderne hvorfor man skal betale med netop deres løsning fremfor kreditkort, PayPal, Faktura eller andet...

Men... Jeg er så også af den overbevisning, at det aldrig kan skade at have flere alternative betalingsmetoder tilgængeligt i sin web-butik...

For mig giver det sig selv, at jo flere kunder som får muligheden for at betale med deres foretrukne betalingsmetode, jo mere sælger web-butikken... Så hvorfor ikke prøve Paii som et alternativ ved siden af sine øvrige betalingmetoder.

.

vh,

Sami.

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  FraudID ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror helt sikkert det bliver en succes, men det afhænger selvfølgelig af hvad prisen bliver på produktet. MobilePay er baseret på den eksisterende kortinfrastruktur, hvorimod Paii vel kan være lidt af det hele (direkte træk på tilknyttet betalingskort, Paii konto med indestående, direkte træk på telefonregning). At benytte betalingskort til mobilbetalinger er en nem og hurtig måde at komme i gang på, men jeg håber og tror vi hen ad vejen, kommer til at se at flere og flere løsninger vil benytte direkte kontotræk(konto/mobilregning).  

WyWallet startede op i juni 2012 men nåede først i november 2013 1 million brugere. Til sammenligning opnåede MobilPay det samme på små 8 måneder. Erfaringerne med MobilePay viser også at kunderne rent faktisk bruger produktet da der på gode dage er op i mod 55.000 transaktioner (P2P). Så der er ingen tvivl om, at de danske forbrugere er klar til at benytte mobiltelefonen som betalingsmiddel.

Hvem der kommer til at vinde mobilkrigen er det store spørgsmål, men der er nok ingen tvivl om at vi som forbrugere i en årrække skal vænne os til at have 3-4 forskelige betalings apps installeret på telefonen. Bare se på hvor mange tiltag der er i Danmark. Paii, MobilePay, Swipp, MME og så skal vi jo ikke glemme udenlandske firmaer som iZettle, PayPal, Google og ikke mindst Apple. Derudover har Nets også en NFC baseret Wallet på trapperne.....vil slet ikke omtale MobilPenge som nok er på vej i graven Smile

Så det er en utrolig spændende tid vi går i møde. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle under 18 kan ikke bruge det, så HELT smart er det ikke, hvis man har mange unge/teenagere som kunde. Men ellers virker det ret så godt, jeg har dog ikke selv sat mig så meget ind i det - netop på grund af den 18 års-regel og jeg derfor ikke selv kan prøve det.

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nok kunder der efterspørger det, tror jeg ikke det bliver et problem for teleselskaberne at overtale butikkerne, eftersom NETS ikke ligefrem har det bedste ry. 

Jeg har dog stadig mere fidus til mobilepay og lignende tjenester, da jeg kan holde øje med transaktioner dagligt hvis jeg er paranoid, og få det stoppet/trukket pengene tilbage hvis der skulle ske misbrug. 

Men jeg har ikke nærlæst Paii's betingelser, om hvorvidt de har et lignende sikkerhedsnet, eller om man skal vente på sin telefonregning. 

Eneste udfordring der er med mobilepay, er at begge skal have samme app, og flere får øjnene op for irritationen over individuelle apps til alt! :) 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

joinsport.dk:

Hej Jesper

Det kommer helt an på din udbyder. Har hørt dandomain gør det gratis, men håber kun det er rygter..

I joinsport nævnes aldrig pris, men funktionalitet af produktet og det ved vi om nogle måneder.

Det er forståeligt :)

Men kunne være fedt, hvis du via tråden her, eller en ny, vil følge op på jeres erfaring med Paii. 

Som der er blevet skrevet, så afhænger deres succes af, hvor gode de er til at få spredt budskabet - det kræver nok lidt mere end en tur i godaften Danmark :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

joinsport.dk:

Hej Jesper

Det kommer helt an på din udbyder. Har hørt dandomain gør det gratis, men håber kun det er rygter..

Kan se de tilbyder modulet gratis til december, og herefter 49kr pr. måned

Og f.eks. Quickpay som jeg bruger. Der er "modulet" gratis at tilføje. Men går da ud fra at ved begge aftaler. Der skal man også igennem paiik.dk for at tilmelde sig. Og ved disse er det nok ikke gratis?

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 til PAII.

Og - når man har en stor kundebase, mon så ikke vi webshops siger ja tak? Jeg vil da helt sikkert...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)