Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man sin leverandør?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! Jeg er ny her og samtidig også mit første indlæg

Jeg står og er klar til at starte min egen virksomhed og jeg vil gerne starte en Webshop, men synes det kan være lidt svært at finde de udlandske frabrikker, hvor man kan købe færdigprodukter direkte fra.

Jeg har været lidt inde på DHgate.com (kinesisk producent) og andre lignende, men de alle sammen har mere eller mindre det samme at tilbyde.

Håber i kan hjælpe mig med eventuelle hjemmesider eller måder at finde dem på. :) 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du må selv ud og lede efter dem - jeg har brugt RIGTIG lang tid på at finde levarandører og ting til min butik. Og det vil jeg altså ikke dele med nogen (dvs. jeg vil ikke forære den væk, og give mine konkurrenter adgang til den viden), og jeg tror, der er mange, der har det lige sådan.

Hvis du skal have et brugbart svar, er du nødt til at formulere dit spørgsmål mere præcist - hvad er det, du vil sælge?

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
jeg har brugt RIGTIG lang tid på at finde levarandører og ting til min butik. Og det vil jeg altså ikke dele med nogen (dvs. jeg vil ikke forære den væk, og give mine konkurrenter adgang til den viden), og jeg tror, der er mange, der har det lige sådan.

Jeg har det på fuldstædig samme måde som dig Kirsten.

Utroligt så mange der ikke forstår at man faktisk kræver rigtigt meget arbejde og tid for at finde de gode leverandører.

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes da ikke der er noget han ikke forstår? Hvis man har et spørgsmål, og ikke lige ved, hvordan man skal gribe tingene an, så er det da nærliggende at stille netop sådan et spørgsmål i et forum som dette?

Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Junes.

Jeg synes bestemt ikke det er et dumt spørgsmål.
Vi alle har/er i samme problem, netop at skaffe disse leverandører.
Det kræver meget som de har skrevet ovenfor.
Men så vidt jeg har forstået, er amino et forum hvor vi hjælper hinanden.

Jeg ville tjekke alibaba, aliexpress og made-in-china.

Et godt råd ville være at læse dette inden, du forsøger dig at kontakte en evt. kinesisk producent.
http://www.kinaimport.net/

Held og lykke 

/Jeppe

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe-kristensen:
Jeg ville tjekke alibaba, aliexpress og made-in-china.

Nu producerer jeg selv mine egne produkter, men har søgt før da jeg skulle finde varer til en webshop. 

Jeg vil ikke anbefale aliexpress eller alibaba... de ting vi har købt og betalt der har vi aldrig modtaget og de reelle fabrikker, og dem der udgiver sig for at være det ser helt ens ud.

Men hvorfor ikke søge produkter i andre lande som østeuropa hvor der laves rigtig meget samt tager på de forskellige stormesser... der finder man som regel alt og mere til :)

Mvh Sue

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten, tak for dit svar. 

Som sagt er jeg ny og ved ikke lige helt hvordan jeg skulle gribe det an, så jeg lavede bare et åbent spørgsmål. Der og med sagt at det ikke var min initiation om at få interne informationer om jeres leverandøre, men nærmere, få af vide hvordan jeg skal gribe det an på.  

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Jeppe! 

Det var lige det svar jeg jeg havde håbet på! Det var meget konstruktivt og relevant for min videresøgning.
Jeg hørte også godt om denne hjemmeside og hørte folk var gode til at give feedback. Og jeg kan bestemt sige, at du har hjulpet mig meget, for nu ved jeg hvordan jeg skal gribe det an og ved nu, hvad mit næste skridt er. 

Igen tusind tak,

Mvh,

Junes 

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din opbagning, Christian :)

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Sue! 

Det er skønt at få lidt forskellige sider, hvilket kan give mig noget at arbejde med. Jeg har nemlig også hørt om disse stormesser igennem nogle markedsanalyser jeg har foretaget på mit studie, så det vil jeg undersøge noget mere, tak !

Mvh,

Junes 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)