Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil bindings periode på et år.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg blev her i februar overtalt af en telenor sælger til at benytte deres mobil service til min virksomhed. Han lovede at han strikkede en pakke sammen som var identisk med det jeg havde, bare til en lavere pris. 

Det var dog en højere pris, og derfor ringede jeg til min tidligere udbydder og købte hos dem igen, det viser sig dog at der er et års binding på den mobil aftale jeg har med telenor. 

Er der nogen som har erfaring med at komme ud af sådan en aftale?

mvh
Uffe Aalborg 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du underskrevet en aftale, hvor bindingsperioden står?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke unerskrevet noget, det foregik igennem telefonen.

Jeg har ikke et papir hvor bindingsperioden står på.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ringet til telenor?

udgående samtaler bliver som oftest båndet, dvs jeres samtale findes nok som dokumentation, og så er der jo den at gå ud fra.

Men jeg ville da bare ringe til dem og forklare situationen, det kan jo være de er ganske medgørlige :-)

Mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. 

Der var desværre ikke noget at gøre ved kundeservice, de kunne ikke hjælpe. Jeg kunne få lov til at betale for hele bindingsperioden, så kunne jeg komme ud. 

Så nu har jeg skrevet en mail til den, hvor jeg forklarer situationen, med tidspunktet hvor samtalen forløb, og så håber jeg på de bliver mere medgørlige.

Mvh
Uffe Aalborg 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Uffe

måske ikke den rigtige måde at gøre det på, men det plejer at være ganske effektivt hvis man mumler noget om ekstrabladet, forbrugerstyrelsen og den slags...

Bare hvis de nu ikke er særlig hjælpsomme efter mailen heller ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lige gyldigt hvad så er en aftale bindende - Også en mundtlig, og den kan være optaget (Hvilket den højst sandsynligt er hvis ikke du har bekræftet på andre måder)

Selvfølgelig kan du ikke slippe ud af aftalen, uden at betale for hele bindingsperioden. Og at begynde at snakke om EB, FOS etc. hjælper nok ikke ret meget, for du snakker med en kundeservice der har hørt det før, og det er varm luft der kommer ud af dine ord, for hvad er det præcist de skal "gøre" der gør at du slipper? Intet, for du har lavet en aftale, så selvfølgelig må du holde den aftale. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M

Ja, det er korrekt, hvis jeg er blevet oplyst korrekt, ellers er en mundtlig aftale heller ikke bindende. Det virker samtidig underligt at jeg ikke kan få tilsendt en kontakt fra Telenor. 

Mvh
Uffe Alborg 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aftalen er da kun bindende hvis telenor opfylder deres del også. - Altså. Hvis han vitterligt lovede at strikke et tilbud sammen der er billigere end det nuværende, og så ikke gør det. Så er aftalen vel ikke bindende mere?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

M..

du har tydeligvis ikke den store erfaring med hvordan tingene foregår i diverse kundeservices. Det har jeg, jeg ved hvad jeg taler om.

Og ja, en mundtlig aftale er bindende, også for sælgeren og hvis han har lovet noget billigere, så er det det der skal gives.

Derfor handler det jo om at finde ud af hvad der er blevet sagt i samtalen, og det kan højst sandsynligt dokumenteres, andet kan jeg ikke forestille mig om telenor.

Og hvis det er Uffe der er galt på den, så må han jo æde den.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)