Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændrer jeg mine Meta Description på en Wordpress-sidd

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger det vel meget godt. Jeg har oprettet en hjemmesiden via Wordpress, men Meta Description på mine sider, er helt hen i vejret. Jeg har forsøgt at rette i dem, men jeg kan desværre ikke komme frem til hvad der skal gøres. Er der nogle flinke Amino-brugere, som har svar på ovenstående. 

Mvh.

Marc0

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg vil anbefale at du installerer pluginnet "SEO by YOAST". Når du har installeret det, kommer der nogle SEO-muligheder under dine opslag (når du redigerer i dem). Der kan du ændre din meta description :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hent modulet all in one seo

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Installér WordPress pluginnet "WordPress SEO" af Yoast. Så får du mulighed for at tilføje en Meta Description på hver side.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Fra  mume.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Seo by Yoast, det er fremragende til seo

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MarcoGuldmann:
Jeg har oprettet en hjemmesiden via Wordpress, men Meta Description på mine sider, er helt hen i vejret

 

Hej Marco.

Jeg vil anbefale at bruge: All in One SEO Pack Pro , som jeg synes giver de bedste muligheder,

sammen med denne plugin: All In One Schema.org Rich Snippets , så skulle du få styr på dine meta description.

Du kan også bare bruge den free plugin: All in One SEO Pack

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg bøvler også med mine meta descriptions. jeg har siden www.collagekunst.dk og når jeg søger "collagekunst" på google får jeg dette frem:

view the website for Collagekunst.dk

collagekunst.dk/‎

En beskrivelse for dette resultat er ikke tilgængelig på grund af robots.txt for dette website – få flere oplysninger.

Jeg bruger selv "Wordpress SEO af Yoast" og inde i min backend står der en fin beskrivelse.

Collagekunst - kunst til dit hjem
collagekunst.dk/

Hos Collagekunst stræber vi mod at tilfredsstille vores kunder med god service, godt design og den bedste kvalitet! Vi samarbejder både med privatperson.

spg: er der nogle der ved/har input til hvorfor google ikke vises denne meta description?

mvh Peter

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter,
du skal have rettet i din robots.txt-fil, så der ikke er "disallow" på alt.

Evt til dette, men det kan blive endnu bedre end det, men det har jeg ikke tid til at forklare.

User-agent: * Disallow: /wp-admin/ Disallow: /wp-includes/

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Gita, tak for svar. Er det gennem Wordpress jeg gør dette eller hvordan ændrer jeg det lige? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Peternk:
hej Gita, tak for svar. Er det gennem Wordpress jeg gør dette eller hvordan ændrer jeg det lige? 

I dit administrationspanel i WordPress, burde du kunne rette i den her pga du bruger WordPress SEO. I det andet plugin foreslået tidligere i tråden kan det også sagtens gøres, men så er vejen dertil lidt anderledes:

SEO > Edit files 

Jeg har ikke tjekket hvilket webhotel du bruger, men nogengange kan du bare logge ind på webhotellets kontrolpanel og rette i filer derfra.

Men ellers kan du rette i dine filer og uploade ved at bruge Filezilla. Det er et program der kan virke intimiderende for en begynder, og der er også grund til at se sig lidt for her og ikke lave uheld i form af træk/slip der ikke skulle være foretaget. Jeg har gjort det et par gange på mine egne hjemmesider, hvor jeg var lidt sjusket (og det har givet fejl jeg har lært af), så hvis det er andres sites er jeg mere påpasselig. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)