Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momskontoen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

 

Jeg kan se, jeg har lavet fejl i den sidste indberettede moms. Vil gerne have indbetalt restbeløbet. Har forsøgt at bruge den blanket, hvor man gør det på, men det er lige som om, den ikke går i gennem til SKAT, og jeg får ikke kontoen angivet.

 

Nogen der har selve kontornr., så jeg kan få betalt?

 

Mvh

 

Lisbeth

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

hvis det kun er et spørgsmål om at du har indbetalt mindre end du har indberettet, som indbetaler på samme måde, som sidst. 

Find evt. indbetalingslinien på kvitteringen under tidligere indberettet moms.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps - godt nok er jeg ikke blondine, men jeg spørger lige så "dumt" - hvor fanden finder jeg den henne? Har været i netbank og lede etc...

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du logger på SKATs tastselv. Går under 'moms' og 'tidligere indberettet'. Her kan du på en kvittering for din tidligere indberettet moms finde en indbetalingslinie, som du kan bruge. Det er den samme linie, som du bruger hver gang.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du sende blanketten med efterindberetningen ind til skat manuelt i et fysisk brev med posten.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Alternativt kan du sende blanketten med efterindberetningen ind til skat manuelt i et fysisk brev med posten.

Denne kan faktisk også sendes online nu.

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt trådstarter bare har betalt for lidt eller også angivet for lidt.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Lars Thomsen:
Alternativt kan du sende blanketten med efterindberetningen ind til skat manuelt i et fysisk brev med posten.

Denne kan faktisk også sendes online nu.

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt trådstarter bare har betalt for lidt eller også angivet for lidt.

Mvh

Stig

Hej Stig,

Ja, det er jeg klar over :-) Men jeg læste bare trådstarters indlæg som om, at det var blevet forsøgt, men ikke fungerede. Det kan nemlig drille i visse browsere og fungerer ikke altid, som det burde.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen. Jeg har fundet ud af det nu - og har fået indbetalt, jeg havde angivet for lidt, ved en fejl. Jeg kan ikke få e-blanketten til at virke, der er fejl på den i øjeblikket, men det vigtigste er vel også i første omgang at få indbetalt.

 

KH

Lisbeth

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)