Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd ønskes i forbindelse med valg af ny webløsning

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tullet

Vi vil meget gerne kontakte dig pr. telefon for at høre lidt mere omkring jeres ønsker.

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tullet

Du er meget velkommen til at skrive en mail på it@justworks.dk med alle dine krav og ønsker, og så vil vi strikke et tilbud sammen til dig.

Mvh

Mathias

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nina

Jeg mener du fokuserer på de forkerte ting, ved din fremtidige løsning. At snakke platform, månedsbetalinger etc. skygger for de virkeligt vigtige, nemlig hvem kan lave den webløsning, der giver jeres forretning størst værdi.

Det svarer lidt til at vælge håndværker ud fra om der er Black and Decker eller DeWalt i værktøjskassen, det er ikke markant bedre end at rafle om det.

I stedet syntes jeg du skal prøve, at finde ud af hvem af de potentielle leverandører der kan lave den bedste side, til jeres virksomhed.

Det er ikke så svært som det lyder, det foregår dels ved at kigge på tidligere referencer og ved at tage et indledende salgsmøde.

Hvis der ikke er nogle referencer eller de ligger en liga under hvor du gerne vil havde jeres side til at være, så er det et klart tegn om at man bør holde sig væk.

På mødet vil leverandøren, hvis hun er god, prøve at skabe så meget værdi for jer som muligt, ved at give konkret feedback på jeres case, gøre opmærksom på trends og komme med forskellige forslag til jeres strategi. Her er vinderen den leverandør, som i føler har givet jer mest.

En ting, som også skal afklares på mødet, er om kemien er god, selv den bedste leverandør kan med den bedste kunde lave et ringe resultat, hvis ikke kemien er i orden.

Jeg håber du kan bruge mine råd, som jo nok afviger en del fra de andre i tråden.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tullet


Jeg vil altid mene at man skal vælge en leverandør af sin nye hjemmeside f.eks. DevsSolution eller der ikke tvinger dig til nogle bindinger.

Ligeledes mener vi at Wordpress og Joomla er nok de bedste CMS spillere på markedet, grundet fleksibilitet, udvikling når vi snakker SEO optimering af din hjemmeside napper Wordpress dog en første plads.

Man skal være på vagt over om de forskellige hjemmeside leverandører benytter deres egne systemer, ikke at dette er en skidt ting i den forstand. Men det låser desværre dig som kunde, så hvis du en dag ikke ønsker deres hjælp eller syns de er for dyre vil det være en besværet process at flytte din hjemmeside som oftest ender i en stor udgift.

Så min anbefaling vil klart være at benytte dig af en hjemmeside designer der.:

1. Benytter Wordpress eller alternativ Joomla

2. Forstår hvad Søgemaskineoptimering ( SEO ) går ud på og ikke bare lover dig guld og grønne skove.
     (meget gode finger regler når vi snakker søgeoptimering : side 1 lovning, store forudbetalinger, bindinger
       eller hvis virksomheden fortæller dig optimeringen først virker om 6 måneder HOLD DIG VÆK!).
3. Sikrer dig at den hjemmeside designer du tænker at benytte dig af kan hjælpe dig hele vejen.

4. Spørg evt. til om du kan få lov at ringe til en af deres nuværende kunder, dette giver dig indblik i deres måde at håndterer kunder på.

Jeg kan selvfølgelig altid anbefale dig at bruge os.

Men jeg er heller ikke bleg for at anbefale f.eks. redWEB da jeg kan se at de også ser ud til at levere en ok ydelse.

Med venlig hilsen

DevsSolution

Tlf.: 71 990 400

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tilslutte mig Lundby på denne her.

Nøgleordet er hvem kan lave den løsning som i har BEHOV for og samtidig skabe den største værdi for jer.

I bør tage snak med 3-4 potentielle leverandører - uafhængig af hvilken platform de typisk arbejder på - og finde ud af hvad deres erfaringer er, hvordan ser de jeres case, kan der drages paralleler til lign. løsninger de har lavet med stor succes, er de inde i hvad der rører sig af trends osv osv.

Samtidig bør i virkelig forberede jer på hvordan i selv ønsker at bruge websitet i.fht jeres overordnede strategi i virksomheden. Vi oplever tit som webbureau at folk "bare" vil have en ny hjemmeside uden at overveje hvordan den skal bruges. Så er værdien af den utrolig lille da den ikke aktiveres. Webbureauet kan sagtens lave en strategi for optimal brug af hjemmesiden, men matcher den ikke virksomhedens mål og strategi - så er det jo ikke optimalt. Så sørg for at forberede jer godt, så bureauet kan komme med anbefalet strategi af hjemmesiden i.fht den overordnede strategi i virksomheden.

Så pas på ikke at lande et bureau der KUN tænker på hjemmesiden og ikke alle de omliggende parametre som er dem der sammen skal skabe værdien for jeres online tilstedeværelse. 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Lundsby her

Fra Farum
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tusind tak for alle de gode råd, input og tilbud og kommentarer.

Vi har fået noget at tænke over og arbejde videre med i de kommende uger.

Tak

:-)

 

Nina Thomsen

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Bach:

Joomla er bestemt et godt CMS med et hav af plugins osv. Også rig mulighed for at udvide til e-shop på et senere tidspunkt via diverse komponenter som virtuemart , redshop u.s.w. :) Have fun.

// Nicolai

Når det så er sagt, så mener jeg personligt at shoporama.dk er det bedste danske shop system i sin rene form, hvis man ikke skal bruge det helt store CMS system foruden :)

- Har efterhånden prøvet et par stykker!

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)