Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Alle mine udgående mails markeres som SPAM

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:
Det er domænet ikke. Kan det være noget med den smtp server jeg bruger? Bruger asmtp.unoeuro.com

Det tvivler jeg stærkt på. Et af mine sites ligger der og bruger samme SMTP server, og der kommer mails (aktivering, notificeringer og nyhedsbereve) fint igennem.
Hvis du også har sat SPF recorden korrekt op, tror jeg det er tid til at kigge lidt dybere på indholdet af de mails der sendes.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen automails ved bestilling (derfor jeg synes det er endnu mere mærkeligt det ryger i SPAM)

Jeg har nu sendt dig en mail som jeg plejer at besvare kunder ved bestilling. Sig lige til hvis du modtager den.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har modtaget en mail fra dig. Den gik direkte ind i min indboks. Der stod god not ***SPAM*** i emnefeltet. Det er ikke noget, der tilføjes hos mig. Så det må oprindelig  have været med.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det driller mig stadig. Jeg har nu fundet ud af at det i hvert fald primært er når jeg sender til Hotmails at de ryger i spam.. Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen hjælp at hente til mit mærkværdige problem ? :(

Er det bare hotmail der er dum?

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Du kan lade os sende dem ud, det gør vi for mange andre, så vil du ikke længere opleve det -:)

Kim

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nyhedsbreve jeg sender ud, det er ordrebekræftelser og andet ordrerelateret.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt med ... flere af vore kunder anvender vores SMTP/MTA til den slags.

Skriv lige til mig på kim@mailplatform.dk

Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:
Det er domænet ikke. Kan det være noget med den smtp server jeg bruger? Bruger asmtp.unoeuro.com

Hej Benjamin

Nu er det ikke hver dag vi laver support for vore konkurrenters kunder, men vi har ikke så travlt i supporten :-)

Umiddelbart har du ikke lavet en SPF record på dit domænenavn, antager det er vandfilter.net du refererer til. Du skal bede Unoeuro om at lave en SPF record på dit domæne, det vil sandsynligvis give dig en større successrate. Umiddelbart burde den se således ud

v=spf1 ip4:94.231.106.0/24  ip4:195.41.131.0/24 -all

Det er noget Unoeuro kan hjælpe dig med. Herefter skulle du kunne sende e-mails fra asmtp.unoeuro.com (94.231.106.220) og ligeledes fra dit website (195.41.131.69 er IP på dit website). Med ovenstående SPF record, er der ligeledes taget højde for at andre IP numre i de 2 c-klasser sender din post ud (Det er sådan vores egne systemer er skruet sammen).

Mvh WebHosting A/S

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)