Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke leverandør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sahra,

Jeg kender nogle koreanske smykkeleverandører du kan få lov at kigge på. Du kan nå mig på info@kotra.dk eller tlf. 33477227

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  M. Nørgaard Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Seref

hvilke slags smykker har du? leder efter nogle guld halskæder og ringe nemlig

mvh Mathilde

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Jeg er klar over at denne Amino tråd har nogle måneder på bagen men jeg forsøger lige alligevel. Hvis din kollektion er lavet af dig, så kan jeg måske hjælpe dig..

Jeg har netop op startet en ny virksomhed da jeg, i alt beskedenhed, har identificeret et behov for en platform for semiprofessionelle- og hobby smykkedesignere.

Konceptet er kort og godt en fælles platform for private og/eller hobby smykkedesignere, som måske ikke har tiden eller ekspertisen til at drive en professionel og tidssvarende webshop

Jeg ønsker at udnytte synergieffekten i at mange mindre designere kan have svært ved at nå ud til en større kundegruppe end nærmiljøet. InCahoots.dk repræsenterer én samlet salgskanal for mange designere og dermed hjælper I hinanden med at promovere både egne og andres smykker. Nu skal I naturligvis ikke lave alt arbejdet selv, så derfor vil jeg naturligvis arbejde utrætteligt på at udbrede kendskabet til InCahoots.dk f.eks. gennem smykkemesser, smykkehobby-forums, samt naturligvis reklame i form af blandt andet google annoncer.

Jeg tager kun kommission på faktiske salg, så det er ganske udgiftsfrit for dig at benytte sitet.

Læs gerne mere om konceptet her: www.incahoots.dk/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)