Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke leverandør

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Amioner :-) 

Jeg står og overvejer at starte en lille webshop med smykker - bare som hobby - hvor jeg kan sælge lidt til mine veninder og forhåbentlig stille og roligt vækste, men jeg har et lille spørgsmål som jeg håber, at I kan hjælpe mig med.
Jeg har snakket med mine veninder og mange af dem har sagt, at de godt kunne overveje at købe nogle smykker af mig igennem en webshop, men nu er spørgsmålet så, at hvis jeg køber et mindre parti inde på Alibaba eller Aliexpress - bare nogle billede produkter - hvordan sikre jeg mig så, at produkterne er iorden? Er der eventuelt nogle andre steder hvor jeg kan finde billige, men pæne smykker? 

Venlig Hilsen
Sahra  

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sahra,

Alibaba skaber kontakt direkte til fabrikkerne, og partierne er derfor ofte meget store. Aliexpress har jeg selv anvendt en del, og det tager lidt tid før man finder ud af hvilke leverandører, der har de bedste varer. Det er også helt tydeligt at der er stor forskel på krav/forventninger mm. når man ser på vestlig og østlig kultur.

systemet for brugervurderinger på aliexpress er desuden ikke vildt brugbar, da næsten alle har 5stjerner, da det er hvad der bliver givet, hvis varen når frem. De kan dog bruges lidt som en guideline, da der er rigtig mange leverandører der har de samme produkter. (der er dog ingen tvivl om at der er stor forskel på service, leveringstid, samt kvalitet på hvad der ellers ligner identiske produkter). Jeg vil derfor anbefale at du henter helt små partier hjem og finder ud af hvilke leverandører du vil samarbejde med.

Jeg vil dog lige minde dig om at du skal importregistreres når du køber varer hjem med henblik på videresalg, selvom det kun er på hobbybasis. 

En anden mulig side er miniinthebox, men der har jeg aldrig selv valgt at købe varer.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lau :-) 

Tusind tak for svaret, det var rigtig brugbart! Kom til at tænke på, hvordan sikre jeg mig så at kvaliteten er iorden, altså at produktet ikke indeholder meget meget bly osv. Vil jo nødigt have, at der sker noget med dem som køber et smykke hos mig.

Venlig Hilsen
Sahra 

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har rigtig fine smykker til salg som opfylder alle krav i Danmark og du vil få mulighed for at købe til god pris afhængig af antal ;-)   check www.jadall.dk hvor du kan se lidt af udvalget.. så ring eller skriv hvis det har int !

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan også tilbyde Affiliate hvis det kunne være noget 

Vi har Agenturet i Danmark på OXXO Design og Lotta Design of Sweden

Johnny

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige hvis du begynder at impotere står du selv for at sikre at alle krav til smykkerne er overholdt. Dvs bliver du snuppet i det ikke er i orden får du bøden... 

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Mange tak, det skal jeg nok huske :-)

Ha' en super dag! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sahra

Vi er netop gået i gang med salg af vores smykker til private via home salg og salg via internettet.
Vi søger netop personer til opstart med vores smykker.
Vores smykker er af høj kvalitet, hvor vi giver 2 års garanti til kunderne.
Hvorfor bruge tid på Alibaba når der er færdig producerede varer:-).

Giv mig et kald på 22995144 hvis vi skal have en snak.

Mvh

Seref

Tilmeldt 14. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seref. 

Jeg står med en kollektion, jeg SÅ gerne vil have ud i livet, er det noget jeg kan forhandle med jer? :-)

mvh. Nanna

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sahra

En stort marked du har valgt at springe ind på :-)
Jeg vil klart anbefale at du søger udenom Kina - eventuelt starter egen produktion i Indien eller Taiwan.

Kina har meget de samme varer og det at nå frem til en producent der kan levere en god kvalitet er hård.
Jeg har brugt år på at finde en som kunne leverer tøj i bedste kvalitet - jeg har så endelig fundet 2 i Kina som jeg nu har arbejdet sammen med i 3 år.
Smykker kan jeg desuden godt tilbyde dig - produceret i Danmark, hvis det har interesse.

Giv den bare gad med at bestil lidt rundt omkring eller start en søgning på Ali og sig hvad du søger og så kommer der henvendelser.
Få kvalitetstjwkket produktet herhjemme når du får den første sample.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)