Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sublimt tilbud på søgemaskinevenlige webtekster

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino-brugere,

Agenci er et nyt tekstbureau stiftet af to unge tekstforfattere, der sammenlagt har 5 års erfaring med produktion af søgemaskinevenlige tekster.

I forbindelse med vores åbning, ønsker vi at give et sublimt tilbud på tekster, der er optimeret med henblik på såvel bruger som søgemaskine. Alle vore tekster opbygges naturligt og flydende, så de både appellerer til brugeren og søgemaskinen.

Tekst er utvivlsomt det centrale element på ethvert website og er ligeledes også afgørende, når det kommer til salg og konvertering online. Da vi er bevidste om vigtigheden er professionelle og dragende tekster, så går vi naturligvis ikke på kompromis med kvaliteten af det leverede arbejde.

Vælger I os som leverandør af fremtidige søgemaskinevenlige tekster, så kan I forvente kvalitetsrigtige og velformulerede tekster til konkurrencedygtige priser. Ved mindre opgaver lyder vor pris på 15 øre pr. ord (normalpris lyder på 20 øre pr. ord), men ønsker du derimod at afgive en større ordre, så bliver prisen forhandlet, så vi finder et passende prisleje kontra mængden af tekst.

Jeg kan kontaktes på nbo@agenci.dk - jeg vil gerne understrege, at jeg hverken ønsker debat om tilbuddet, ydelsens pris el.lign. Dette er en tilbudstråd, som jeg ikke ser ødelagt af en debat, hvilket jeg desværre jævnligt ser her på Amino.

På genhør!

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Tekstforfatter & Partner

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

I aften indtager vi kontoret med en masse instant-kaffe og Pepsi Twist. Planen er, at vi skal holde et skrivemarathon, der i alt sin enkelthed går ud på at skrive hele natten. Det betyder at, hvis du har tekster, der skal skrives, skriver vi dem for kun 15 øre pr. ord. Teksterne vil blive leveret i løbet af weekenden medmindre andet er aftalt indbyrdes.

Ønsker du at bestille en portion tekster, så kontakt mig på nbo@agenci.dk - jeg vender som oftest tilbage i løbet af ganske få timer.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fortsat god tid, både i aften og fremadrettet, så hvis du mangler tekster, skriver vi dem gerne!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skulle jeg ikke lige smide den her også:

Ja det kan jo lyde underligt din kalender ikke er fuldt booket da du hoppede fra vores project du havde givet tilbud på ?

Mere underligt er det du ikke giver lyd fra dig når vi kontakter dig og mest underligt er det jo nok du sletter din Freelancer profil når vi laver en negativ anmeldelse.

Det er fint nok at oprette en ny profil her på Amino da den gamle måske blev lidt for varm.
Tror vist ikke jeg behøver kommentere yderlige.....

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver i på engelsk også?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)