Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det tilladt at oprette servicevirksomhed u/18

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Brade:

F.eks: kunden sparer 100.kr om måneden og 300.kr i oprettelse.  

Jeg får så halvdelen af den sparede pris ialt. Altså 200.kr. som engangsbetaling. Er det for billigt/mistroisk ?

nej da - jeg mener da også at du skal tage penge med det samme i engang - når kunden har sagt ja til at skrifte - så xx% af første års samlede besparelse

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
når kunden har sagt ja til at skifte - så xx% af første års samlede besparelse

Men jeg er i tvivl hvordan jeg sikrer mig at kunden betaler så 1 gang om måneden i 1 år af besparelsen? Kunden kan jo spare alt fra 0-1000.kr og hvis det kun er 20.kr er jeg i tvivl om det overhovedet kan betale sig (kender ikke proceduren)?

Alt det andet vil jeg mene jeg har styr på. Tak John for din rådgivning/vejledning :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Brade:
Men jeg er i tvivl hvordan jeg sikrer mig at kunden betaler så 1 gang om måneden i 1 år af besparelsen?
han skal ikke betale en gang om måneden. Du påviser at han sparer ex 1000 kr om året - du har inden aftalt at du skal ha f.eks. 20% af den samlede besparelse år 1 - du skal så ha 200 kr lige med det samme - så du fakturerer 200 kr

Om det kan betale sig, det er jeg også i tvivl om men det koster jo ikke at prøve - ud over du nok som nævnt bør ha et selskab - hvis du kan forvente at omsætte over 50.000 kr på 12 mdr - ligesom som det jo kan være nødvendigt for at du kan indgå bindende aftaler, hvis jeg husker rigtigt var du under 18, men det kan være galt husket

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker John :) Det lyder som en god ide, så det vil jeg da prøve når jeg får oprettet firmaet og hvis det ikke bliver for besværligt.

Dog lige et yderligere spørgsmål hertil: hvad gør jeg så med denne service: http://demo21677.gpdemo.com/services-13/service-5-ekstra-service-til-halv-pris-inden-bindingsperioden-loeber-ud-p42 

Der tilbyder jeg tjekker om det kan gøres billigere, eller finde en anden udbyder hvis kundeservice ikke er god nok osv. Skal den så slettes, ellers ved jeg ikke hvordan det skal foregå?

Cookie - John Hannover:
du bør som nævnt nok ha et selskab - hvis du kan forvente at omsætte over 50.000 kr på 12 mdr - ligesom som det jo kan være nødvendigt for at du kan indgå bindende aftaler, hvis jeg husker rigtigt var du under 18, men det kan være galt husket

Jeg forventer at omsætte for over 50.000 kroner ja. Og det er rigtigt at jeg er u/18. Men kræver det ikke også et CVR nummer at indgå bindene aftaler? Ellers kan jeg vel starte firmaet op med det samme, uden mine forældres tilladelse (med omsætning under 50.000)? 

Mvh. Frederik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Brade:
det er rigtigt at jeg er u/18. Men kræver det ikke også et CVR nummer at indgå bindene aftaler? Ellers kan jeg vel starte firmaet op med det samme, uden mine forældres tilladelse (med omsætning under 50.000)? 
jo du kan ikke indgå bindende aftaler før du er 18 med mindre du har CVR og det betyder at dine forældre påtager sig ansvaret som kun folk over 18 må 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John så må jeg prøve at overbevise mine forældre om det...

Har du også mulighed for at svare på mit andet spørgsmål som nok er det sidste?

Frederik Brade:

hvad gør jeg så med denne service: http://demo21677.gpdemo.com/services-13/service-5-ekstra-service-til-halv-pris-inden-bindingsperioden-loeber-ud-p42 

Der tilbyder jeg tjekker om det kan gøres billigere, eller finde en anden udbyder hvis kundeservice ikke er god nok osv. Skal den så slettes, ellers ved jeg ikke hvordan det skal foregå?

Mvh. Frederik :) 

P.s. dejligt du er så aktivamino og gider bruge tid på at hjælpe alle os andre! Det er så fedt :) :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det kan jeg ikke lige sige jeg har forstand på -

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)