Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virkelig lav konvertering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har min Webshop www.coolspeaker.dk  som jeg åbnede i starten af 2014. Men jeg har problemer med at få solgt noget. Jeg har ca 20 - 30 unikke besøgende dagligt men, de køber sjældent noget. Jeg har haft meget få ordre, og det er lidt trist da jeg virkelig brander for det. Har i nogle forslag til hvordan jeg kan øge mit salg ?? :)

Venlig Hilsen

Simon Korsgaard
www.coolspeaker.dk  

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad "målgruppe" dine besøgende er? 

Men Paypal betalingsmodulet kan næppe være noget der giver tryghed hvis dine besøgende er i en ung aldersgrænse? 
Dels fordi det ligner at du skal oprette en paypal konto i folks øjne, og det har de næppe lyst til.

Har du måltragt sat op i Google Analytics?

Så du kan se hvor langt dine besøgende kommer i checkout flowet.

Kunne du indsætte en youtube video så man kan se en video af højtalerne? Både så man kan se hvor store de er, og hvor meget kan de egentlig spille`? . En video anmeldelse ville være oplagt?

/Anders 

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :)

Mange tak for dit svar! Angående valg af Paypal, som betalings modul kan jeg se at det ikke er der folk hopper fra. Kan se i Shopify at det er de færreste der overhovedet når dertil :)

Og angående Video, har jeg allerede en Youtube video, hvis man klikker på Menu punktet "Se video" eller hvis du klikker på Forside slideren hvor der står "Klik her for at hører dem spille" :)

Vh

Simon 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Hvor langt når de, hvis du kigger i Analytics og ikke Shopify? :)

Mht. Videoen... Synes jeg personligt at det ikke er "brugervenligt" at brugeren skal klikke på et menupunkt for at se dine fede højtalere. (Du leder jo den besøgende, væk fra produktsiden) .. Alt omkring et produkt skal være under produktet. Så det er ikke godt nok at brugeren "bare lige" skal undersøge din hjemmeside lidt ekstra for at finde det de søger.

Jeg kan anbefale dig at læse lidt omkring konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)