Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for indkøb af special produt og sælge videre i egen shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har længe overvejet at købe nogen produkter som ikke findes på det danske marked og sælge videre. Er det tilladt? Der er snakke om nogen fan ting jeg vil bringe til landet. Jeg har allerede undersøgt markedet og kan ikke se dem nogen steder her i landet. Tænker bare om det kræver forskellige underskrift for dem der ejer dem osv?

Hilsen ham den forvirrende..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det er svært når du spørger uden at vi kender produktet. Hvis vi nu siger Man united trøjer. Det er lovligt hvis de er købt efter aftale med ejeren af brandet manchester united - eller købt i deres shop - du må ikke bare købe tilfældige "uoriginale" t-shirts med klubbens navn og sælge da det er et registreret varemærke. Dermed lidt ja til at hvis det er med varemærker inkl. sportsklubnavne på, så skal du sikre dig de er originale evt ved mærkevareejerens direkte accept

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu holder jeg produktet for mig selv, da jeg er i kontakt med ejerne pt. Men alt jeg vil sælge er originalt men håber at kunne levere det lidt billigere til de danske kunder :) 

Fra Lunderskov
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Fra  BarakoDenmark Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Er produktet i EU ? Ellers skal det oprettes, alle varer har et nummer i EU systemet. Skal der godkendelser til? Er det fødevarer ?

Det er lidt umuligt at svare på dit spørgsmål. Der findes masser af produkter som ikke kommer til Danmark/EU, Heldigvis.

Venligst

Christian.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)