Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette fair?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

For ca. 3 måneder siden bestilte jeg en SEO/LINK pakke hos SupraMedia ved Søren F. Lillesøe. Prisen var 4.500 kr ex. moms, og skulle betales over 2 rater. Søren fik fuld adgang til siden samt FTP'en for at fuldføre arbejdet.

Ca. 3 dage efter skriver Søren at der var røget noget formatering på min webshop. Det viser sig så at alle billeder, videoer, overskrifter, links, knapper mv. er væk og det hele står bare i tekstklumper - med andre ord, shoppens ca. 20 undersider er komplet ødelagt.

Søren har ikke taget backup, men undskylder og siger at en af hans ansatte vil kigge på det en af de nærmeste dage. Til det svarer jeg at det ikke er ok det der er sket, og jeg betaler selv for genskabelse af siden som har været ude af drift i 2 dage før den igen virker. Jeg føler på ingen måde at jeg har fået noget for mine penge og vælger derfor at opsige samarbejdet samme dag som problematikken opstår.

10 dage efter kommer der en rykker, allerede med trussel om inkasso. Jeg skriver til Søren da jeg er helt overbevist om at det er en fejl, men nu fastholder Søren beløbet på 1 rate og truer med at sende sagen videre til hans fagforbund hvilket han nu har gjort med yderligere omkostninger til følge.

Med tabt omsætning og udgifter til genskabelse føler jeg på ingen måde at jeg skylder Søren Lillesøe eller SupraMedia en krone - tværtimod.

Søren fremviser et par artikler der er blevet lagt ud i forbindelse med arbejdet og jeg tilbyder derfor mod min vilje at betale 1.500 kr bare for at få afsluttet sagen - heller ikke dette accepterer Søren. Alt SEO på selve siden er jo væk da den skulle genskabes fra den dag hvor alt virkede.

Hvad mener du, er dette en fair behandling og skal jeg lade sagen køre videre?

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu at man ikke må hænge nogen ud som du gør her.... så tråden bliver nok snart lukket.....

Nu er der jo altid 2 sider af hver sag, og vi har kun fået din side af sagen, men udfra hvad du skriver, så havde jeg også nok opsagt samarbejdet, og måske endda krævet erstatning for det han har ødelagt! I det mindste for de omkostninger det har haft dig at genoprette siden.

Om det så holder rent juridisk aner jeg ikke, men jeg havde nok gået videre med hvad jeg selv mente var retfærdigt.

Mvh

Morten

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er hans skyld at 20 undersider er ødelagt og dermed din shop, synes jeg heller ikke at en "undskyld, en af mine ansatte ser på det i løbet dagene" holder. Det er lidt mangel på respekt over for dig, hans kunde. Det skal da fixes her og nu.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)