Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:
Vi bruger i dag et online faktura system, som dog har vist sig over tid at være højst upålideligt.
Det udsender ikke fakturar til kunder (alene i februar er der blevet opdaget 5 fakturar der ikke er blevet dannet hen over natten og udsendt til kunder), og jeg tør dårligt tænke på hvad jeg vil finde ud af når vi slavisk går alle kunder og fakturar igennem.

Hej Ronnie,

Har lige læst din problemstilling igennem, og det omtalte problem undrer mig. Det er ikke noget, vi førhen har været gjort opmærksomme på, så jeg formoder at der her er tale om et enkeltstående tilfælde, hvilket blot betyder, at det ikke burde være sværere end som så at løse det. 

Hvis du allerede har besluttet dig for at ville lukke din konto hos Billy's Billing, vil jeg høre, om jeg alligevel kan få dig til at sende en mail til christianj@billysbilling.dk, hvori du kort beskriver dit problem, således vi kan få det noteret og sørge for at andre ikke støder på det. 

God vind fremover! 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:
Tror ikke at Billys Billing kan håndtere abonnement.

Hej Morten,

Det kan vi godt. Dog er modulet endnu ikke udgivet i vores nye version, men har man version 1 af Billy's Billing er det ikke noget problem at oprette abonnementsfakturaer. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt lige tænke mig at høre lidt mere om hvad det er du finder for kompliceret i e-conomic. Er selv stor fortaler for det, men det er altid godt med andre øjne på. 

Deres abonnement modul virker rigtig fint og det falder prismæssigt fint ind i dine krav.

Mvh. Casper

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie.

Jeg bruger selv xena, og det udvikles tit, hvilket betyder at de konstant arbejder med/i systemet. Det bliver hele tiden smartere og nemmere at bruge.

Deres abonnement fakturering fungerer virkelig godt og sikkert, fakturaen kommer ud til rette tid med korrekte oplysninger på.

Hvilket system er i på nu? Jeg kan se sidste post var i februar 2014.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)