Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma konto 5000 kr??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas.Bruun:
Jeg gjorde det at jeg oprettede endnu en konti, til mit firma, ved faktisk ikke om det er lovligt, men det gjorde jeg :)
kunne du var det lovligt - men jeg tror måske snarere du har oprettet endnu en konto til dig selv som du BRUGER til din virksomhed. Er du sikker på at den er tilknyttet dit CVR

Eneste problem kan være sådan noget som NETS som kræver den tilknyttet CVR og hvis ikke den fungerere som nemKonto (og man kan kun ha EN privat konto som nemKonto) - så kan der være lidt besvær med moms retur f.eks.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men jeg tror måske snarere du har oprettet endnu en konto til dig selv som du BRUGER til din virksomhed.

Ja, det var det jeg gjorde, Danske Bank ville ha' penge for at oprette mig en Konto, hvilket jeg syntes er åndssvagt, når man tænker på at det kun er penge der skal stå på kontoen og at intet skal køres i minus eller overtræk..

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas.Bruun:

Cookie - John Hannover:
men jeg tror måske snarere du har oprettet endnu en konto til dig selv som du BRUGER til din virksomhed.

Ja, det var det jeg gjorde, Danske Bank ville ha' penge for at oprette mig en Konto, hvilket jeg syntes er åndssvagt, når man tænker på at det kun er penge der skal stå på kontoen og at intet skal køres i minus eller overtræk..

Men derfor koster kontoen jo stadig Danske Bank penge at administrere.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt ude i skoven med de 5000,-

Har selv Spar Nord Bank, og der er det ganske gratis at oprette en konto til virksomheden, som er knyttet til cvr-nummeret.

Så tror helt klart på, at det er værd at undersøge markedet lidt.

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 2 firmaer og 2 tilknyttede konti tilmeldt som NemKonto for CVR.
Har givet 0 kroner hos Fynske Bank (tidligere Svendborg Sparekasse) og intet årligt gebyr heller.

5.000 kroner for at oprette en konto er jo helt ude i hampen og minder mig om dengang jeg fik et tilbud fra en elektriker på opsætning af 2 stik-kontakter.
Det lød på 10.000 kroner ekskl. moms.
Ville det ikke bare være nemmere hvis de sagde "Vi gider ikke have dig som kunde" Tsk tsk Angry

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Indie Living ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

... de store banker er blevet så grådige. En virksomhed kan i dagens Danmark nærmest ikke fungere uden en firmakonto tilknyttet cvr, og at det skal være så besværligt er simpelthen uretfærdigt.

Møbler i Trendy Designs. Flotte og lækre stuemøbler, tv borde , m.m.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede min i Den Jyske Sparekasse til 0 kr. - Senere flyttede jeg den til Nordea... Ligeledes 0 kr.

Begge steder har jeg dog en årlig afgift på 150,- x 2 for de to kort jeg har tilknyttet kontoen.

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har både Jyske Bank Privat og erhverv til mit lille firma.

Betalte ikke 5000kr i oprettelse af firma konto. Betaler dog årligt gebyr for at have visa/dk firmakort. :)
 

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)