Vi hører altid om de stakkels kunder, der er blevet snydt af de onde erhvervsdrivende. De bedste hilsner Ps. Du kan også fortælle din historie på Facebook Gruppen "Kunde fra helvede" |
Kunden fra helvede, ham havde vi i 2010
Det var en lidt sjov/mærkelig historie om en kunde der havde købt et produkt hos os (et display).
Displayet blev ødelagt af kunden (hvilket han kone fortalte) !! og nu bliver det lidt sjovt.
Vi blev ringet op af en yderst hidsig herre som kunne fortælle han jo havde købt dette display og da han skulle montere det havde hans kone på en eller anden måde forstyrret ham så han havde tabt det, hvorved det ene hjørne var bøjet/knust.
Han ville have varen ombyttet under garantien, hvilket vi selvfølgelig afviste og forsøgte da også at tale til hans fornuftige side (som han ikke havde)
Et par dage efter havde vi en anmeldelse via Trustpilot som vi bad om at få slettet, hvilket vi da også fik og vi kontakte derpå kunden for at fortælle ham at fejlen jo var hans og ikke vores.
Han gik fuldstændig i selvsving og truede min medarbejder med tæsk og bad ham advare hans familie !
Medarbejderen var nu ganske rolig og fortalte ham lidt om, trusler og politi og han faldt da også ned igen.
Kunden boede ikke så langt fra vores virksomhed og vi havde en fornemmelse af han kunne komme og 'besøge' os så vi havde taget vores forholdsregler.
Men det var ikke kunden der besøgte os, det gjorde hans kone nogle få dage efter vores sidste samtale.
Hun var i besiddelse af et stort blåt øje og et par rifter i panden og hun fortalte roligt hun havde fået et par på hatten af manden fordi vi ikke ville bytte varen.
Jeg må indrømme jeg var noget måbende, men kunden fik et nyt display med fra os og jeg bad hende om at sende manden ned med det ødelagte.
Han så vi aldrig.
Hvad gør man i denne situation ?
Tjaa jeg kontaktede politiet og ja - de var 100% ligeglade, hvis ikke konen selv anmeldte sagen, vi havde jo ikke fået tæsk
Heldigvis har vi mest søde kunder.