Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OHHH GUD er ved at gå i panik. Min webshop er næsten klar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået oprettet erhvervskonto, har fået en rigtig god erhvervsaftale hos PostDanmark, designet er næsten på plads. Jeg mangler lige opsætning af ewire og Postdanmark. Mangler også at købe en laserprinter. hehehe

Jeg har drømt om webshoppen i 1,5 år, og nu er den næsten på plads. Men helt ærligt er blevet bange nu ! Er ved at gå i panik..

Er det normalt? 

Sidst og ikke mindst TAK til alle de søde aminoer, som altid kom med gode svar til mine spørgsmål.I har givet mig så meget inspiration til at komme videre med mit projekt. 

og beklager jeg spammer amino med dette intetsigende indlæg, men havde lyst til at dele min frygt/glæde følelse med jer :-p

Godaften :)

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

HELT FORSTÅELIGT!
Når man har siddet og arbejdet med noget så længe og det så "lige pludselig" skal live er det voldsomt grænseoverskridende. Superflot du er kommer her til! Held og lykke med shoppen. Og trøst dig med at du bare har en absolut normal og sund reaktion;-) Kender det absolut fra andre situationer.
kh.
Lotte

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej honning82

Det er meget normalt, at man er ved at gøre i bukserne, ved lanceringen af noget man elsker og har arbejdet hårdt for i lang tid.

Bare vent til du får din første ordre, det er en fantastisk følelse! Yes

God vind med din nye shop, håber det kommer til at gå dig godt.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt og aldeles normalt.

At have en frygt for at virkelig tage det sidste skridt for at se om alt vil fungere. Dit hjerte sidder i halsen på dig og din pult er på 250.

Men når du endelig sælger dit første produkt og ser at det fungere kommer du ned på jorden igen og en glæde vil overskygge alt andet :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er, som de andre skriver, meget naturligt.

Lige når du åbner vil du være så spændt at det næsten ikke er til at være i sin egen krop. For nogen vil den følelse hurtigt blive erstattet af, hvor bliver kunderne af? Og denne nye panik følelse vil være lige så ubehagelig, men bare kæmp for det, så er jeg sikker på at din webshop nok skal få succes.

God vind, og så må du da gerne gøre opmærksom med at du åbner her inde, så vi kan se din nye webshop!

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Ja det er normalt. Det er bare fordi du er nervøs fordi det snart begynder :) 

Men du skal nok klare det bare tro på dig selv og sæt masser af arbejde i det :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Panik, hvis det er i sin egentlige form, skal man tage seriøst. Det kan føre til en masse møg psykisk. Det er IKKE usædvanligt at være bekymret eller spændt i forbindelse med opstart af noget nyt, men breder det sig til noget der kan beskrives som egentlig panik så er det usundt.

Panik har en del typiske tegn, åndenød, kvalme - pludselig opvågen om natten, sved og nogen gange tilkommer irrationel frygt - for store forsamlinger og andet

Det er ikke panik at tænke en masse tanker om hvordan det kommer til at gå, at ha bekymring for at tingene udvikler sig hurtigt nok - men du skal mærke efter, om det ligner bekymring/spænding, eller egentlig panik

Du skal også hjælpe dig selv med realistisk forventning. Det tager tid at opbygge en kundekreds og få SEO og andet på plads så du får mange kunder i butikken - og får dem til at lægge varer i kurven.

Det er derfor altid vigtigt, at man har arrangeret sig sådan, at man ikke skal gå fra hus og hjem, hvis ikke omsætningen kommer fuldt ud det første halve år. 

Tag forventningspres fra andre bort. Både mand, familie, bank og andre vil ikke være overraskede over det tager lidt tid.

Brug spændingen fornuftigt ved hele tiden konstruktivt at lægge den nødvendige tid i at forbedre din shop og evt lad andre SEO øjne se på den.

Du har gennemtænkt det hele, du har sat det hele op og fået ting på plads - godt gået - det skal nok lykkes

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det!

Af ren nysgerrighed - hvor mange pakker sagde du til PostDK du regnede med at årligt, for at få en erhvervsaftale, som helt ny webshop? Og dokumenterede du det på nogen måde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)