Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - salg af proteinbarer

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, det vil jeg lige prøve at høre med fødevarstyrelsen i morgen så. De forskellige afgifter går jeg ud fra at tolden selv pålægger, korrekt?

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Afgifter skal du selv indberette til skat hver månede.

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået svar fra Fødevarestyrelsen?

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja de har svaret mig. Her er hvad de skrev:
 
På vores hjemmeside kan du selv søge information om import af fødevarer samt hvordan du bliver registreret til det, jf. nedenstående link
 
 
 
 
 
 
Mht. proteinbarer skal du også være opmærksom på, at hvis disse er tilsat vitaminer eller mineraler kræver det en særlig godkendelse før disse må markedsføres, jf. http://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Anmeldelse.aspx
 
 
Endvidere bør du orienterer dig i reglerne for ernærings- og sundhedsanprisninger før produktet markedsføres i DK, jf.http://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Sundhedsanprisninger.aspx
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher, 

Jeg kiggede lige på din hjemmeside, og den virker fin!

Dog tror jeg, at I muligvis kommer til at fejlinformere jeres kunder. Du skriver 1g sukker men på pakken står der 2g? 

Du mangler ligeledes at fortælle forbrugeren hvor mange kulhydrater der er i proteinbarerne - eller det vil være en god idé at gøre! 

 

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er hermed noteret og ændret :)

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er webshoppen kommet rigtigt i luften og salget kører ind. Jeg vil bare sige tak for al hjælpen herfra! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryder mig ikke om de tre bokse til højre i "slideshowet" på forsiden. Det burde kunne blive lavet flottere.

Gør menuen parrallel med logoet. Lige nu synes jeg der er for meget whitespace mellem menuen og indholdet på siden.

Tænker det kunne være smart med en "bland selv"-funktion? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, vil prøve at arbejde med 'slideshowet'. Ved du hvordan man inde i shopify får logoet parallel med menuen?

Og enig, der kommer også en bland selv funktion :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Okay, vil prøve at arbejde med 'slideshowet'. Ved du hvordan man inde i shopify får logoet parallel med menuen?

Og enig, der kommer også en bland selv funktion :)

Du skal nok ind i koden og rette noget margin-top eller padding-top. Send mig en mail (hyldeborg@me.com), hvis du gerne vil have mig til at kigge på det. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)