Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet tekstforfatter med erfaring søger firmaer som vil bruges til reference

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften 

Som overskriften lyder har jeg startet en ny hjemmeside http://tekstkloeveren.dk/ denne er stadig under opbygning og vi søger referencer til det nye site. 

Vi kan tilbyde alle typer af tekstforfatning dog er det ikke SEO tekst det er "rigtig" tekst lavet af en journalist som hedder Maja Andersen. 

Lang historie kort ! for at vi kan få nogle referencer (max 10 bestillinger) søger vi firmaer blogger osv. som mangler tekst til deres hjemmeside. 

Vi laver et rigtig godt tilbud på dette fordi dette er første rigtig tekstforfatter opgave efter arbejdet som journalist på en avis i Haderslev

Priser på blogindlæg af 500 ord 100 kr - artikler på 500 ord 150 kr - produkt tekster på 100-200 ord ca. 25-50 kr 

Dette tilbud kan kun købes en gang af samme person da vi ønsker en alsidig portfolie. 

Skriv her under eller send en PB :) siden kan i ikke bestille dette tilbud på da prisen er noget anderledes. 

Ps. skulle der vare nogen som vil købe mere end en tekst er dette også mulig, dog ved tillæg på prisen på 20 % alt efter opgaven. 

Pss. det er ikke mig som er forfatter :) Det er maja og dette er blot en af rigtig mange opgaver hun har løst for mig ind til

nu http://www.madmagasinet.dk/artikler/angst-en-psykisk-lidelse.html  og denne http://www.salea.dk/hvad-er-koebsaftalen-en-bolighandel/ for en som vi alle kender halfdan :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Tisvildeleje
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Storyhunter Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak fordi, du gjorde mig opmærksom på jeres tilbud. Jeg vil gerne bestille nogle tekster hos jer. Vil du kontakte mig på 2078 0505?

Vh. 

Torben Slot Dabelsteen

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du kontakte mig engang i uge 8. Er på ski nu. Jeg har soroefterskole.dk hvor j gerne vil have skrevet ny tekst til vores fag samt tjekket siden igennem.

Mvh Rasmus Sinding-Jensen
rs@sge.nu

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dette til maja :) og hun vil kontakte jer ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Winther
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Vi vil gerne kontaktes, da vi står og skal have forfattet noget tekst til et projekt.

Venlig hilsen 

Ricky Sam Winther

Zenfoto

Fra Borup
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.
I må også gerne kontakte mig..
Mvh
Mikael Hansen
Mikael@ugleunger.dk
el. 71990398
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg kunne godt bruge nogle bedre produkt tekster til min hjemmeside.

Eller måske en bedre tekst til min forside.

Skriv evt. PB eller på min mail jashjemmeside@gmail.com

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)